fallback

Как се обезценяват скъпите автомобили за 3 години?

При луксозните модели стойността пада средно с 35% за този период

Покупката на употребяван автомобил спестява сериозна сума пари, тъй като след 3 години стойността му с близо 38,2%. Това показва проучване на сайта TC, чийто експерти посочват, че това е отлична сделка, тъй като за този период превозното средство все още няма сериозни повреди.

Основите причини за намаляване на стойността са два. Първата е, че в последно време се увеличава популярността на автомобилите под наем, която отказва много хора от инвестирани в скъпи автомобили. Втората се крие във факта, че пазарът на употребявани луксозни коли расте непрекъснато и ако те не губеха от цената си, никой нямаше да ги търси.

Как спада стойността на някои популярни модели за 3 години – вижте в галерията:

На фона на тези данни може да се направи извод, че скъпите модели губят средно по 35% от стойността си след 3 години експлоатация. Това превръща посочените автомобили в добро предложение на вторичния пазар, но трябва да се отбележи, че тяхната поддръжка не е никак евтино удоволствие.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    В този сайт са шампиони по две неща - реклама на ВАГ и правопис.
  • #6
    Бг ( преди 4 години )
    Най лошата премиум кола,е немската,проверено на собствен опит,карам само японски и корейски,глава не боли от притеснение.
  • #5
    Леле Божкеее ( преди 4 години )
    И аз като #1 се чудя, как така ще има японец в тази класация... чудно. Защото само според ***, японците не са луксозни... но това е друга тема. Явно тука не са намесени Ганчовци. Ама защо S класата така с тия проценти.... шумоизолацията нещо се губи ли, вратите спират да се затварят премиум ли.... тоя супер дупер премиум 41% загуба за 3 години. ГанчоУ защо бе? ПРЕМИУМ, след 3 години... на 41% премиум... ?!
  • #4
    Отегчен ( преди 4 години )
    Неграмотни писачи на глупости
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Има и друг риск - дори да си купиш луксозна талига на сметка, то доста голяма част от ремонтите струват повече от колата. Пример: допреди пет-шест години, при мергел s-класа w220 ремонта на окачването беше 4000 лв. на колело. Четири колела - шестнайсет бона. С други думи, скапе ли се окачването, хвърляш каруцата. Днес ремонта е направо без пари - около 900 лв. на колело. Снобчетата поеха глътка въздух. ПП. Ползвана е информация от форума на мерцедес.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    През първата година, луксозните парвенющинки губят средно между 35% и 45 %, с други думи, снобът за първата година гори с около 120 000 лв. Затова, ако човек ще си купува подобна безмислица, добре е това да стане на 2-ра, 4-та година от производството. Така банкерчето ще плати голямата балтия, а таблото на талигата още не се е превърнало в светлинна феерия. Разбира се, поддръжката е ужасяваща, но нашите дупета и без това ги поддържат по гаражите с китайски части.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Обезценка с 12-13 процента на година е нормалната за всеки един автомобил. Мисля, че при премиум 3-ката в Европа е повече, за другите континенти нямам наблюдения.
fallback
Последни