fallback

Какво се случва, ако със 100 км/ч се включи на първа скорост?

Уникално видео показва поредното издевателство над стар Ford Ranger

Американският автомобилен блогър Майк Вейм, прославил се с най-невероятни експерименти над своя Ford Ranger от 1994 година, подложи автомобила на ново изпитание. Той вече беше сипвал мляко в двигателя вместо масло, а по време на движение беше вадил ключа и беше включвал на задна скорост.

Сега блогърът реши да провери, какво ще се случи, ако ускори пикапа до 100 км/ч, превключи на първа предавка и отпусне съединителя. Той остава доста изненада от издържливостта на трансмисията, която преживя първия експеримент, още повече че автомобилът не е от най-бързите – на първа скорост той вдига 56 км/ч.

Както се вижда от видеото, предавките на този модел не са защитени от грешно превключване. При първия опит Майк успява да включи на първа скорост, като автомобилът започва да спира с двигателя, което натоварва сериозно съединителя и скоростната кутия.

Вторият опит става и последен, тъй като след отпускането на съединителя се чува странен шум и скоростната кутия излиза от строя. На мъжа му се налага да се обади на съпругата си, която да дойде и да го прибере. Той обаче е категоричен, че ще ремонтира трансмисията и ще продължи да си прави експерименти с пикапа.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #8
    До4 ( преди 4 години )
    Загасил си двигателя, после си включил на четвърта и от голямото натоварване са се скъсали или там каквото се е случило на съединителя, и си сменил двигателя и съединителя???? Другия път като ти се разбие шарнир смени и скоростната кутия. От къде ви раждат главите такива тъпотии? Съединител някога виждал ли си в жовота си?
  • #7
    До 4 ( преди 4 години )
    По-големи тъпотии не бях чел. От кога съединителя се връзва за коляновия вал? Тоя маховик го нямаш за нищо. И на загасен двигател като включиш на 4та не се случва нищо друго освен да въртиш двигателя на празно. На 4та има толкова натоварване, че ако бутнеш колата ще тръгне!
  • #6
    д-р. Куртев ( преди 4 години )
    До # 6 Не го познавам автора на видеото ,за да знам дали е чувал за физиката и нейните закони ,но знам ,че колкото повече го гледат такива като нас,толкова повече му се пълни банковата сметка,нищо ,че ти си гений !
  • #5
    Простери ( преди 4 години )
    Не си прав манчо, онея там са толкова кухи, че някой трябва нагледно да им покаже, за да го разберат. Те за физика и нейните закони, дори не са и чували.
  • #4
    Разбирачев ( преди 4 години )
    до v.d.minchev***abv.bg: това на какъв автомобил? Трудно ми е да го повярвам. На 4-та не би трябвало да е какъвто и да било проблем. На ниска предавка и висока скорост - да. Ако е джипка и е на бавни, ако е трактор или някаква друга колхозна техника - може би и 4-та да е проблем, но за лек автомобил е доста изненадващо. Бих очаквал просто да се завърти двигателя, без много драми.
  • #3
    v.d.minchev@abv.bg ( преди 4 години )
    Аз имам друг опит преди 40 години. Спусках се по наклон, с изключен двигател, по инерция. На равното включих на четвърта предавка, без да съм подал контакт и от натоварването на съединителя се повиха чоповете, с които съединителя се свързва с коляновия вал. На малки обороти тракаше, но на средни нямаше тоя шум. След около 300 км свалих двигателя и купих нов колянов вал със съединителния диск..
  • #2
    Разбирачев ( преди 4 години )
    При първия отпускането на съединителя не беше рязко. При рязко пускане става едно от трите: 1/ блокират колелата, 2/ ДВГ-то прави 12 хил. оборота или 3/ чупи се кутията. С плавно отпускане нищо не пречи да се правят много опити. Аз лично редовно вкарвам 1-ва при 40 км/ч, с двоен *** и без особени последствия, освен кефа.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Стискам ти ръката и ти се покланям за тези думи, mancho.
fallback
Последни