fallback

Peugeot тотално обнови 3008

Модернизираният кросоувър получава втора хибридна версия

Дебютиралото през пролетта на 2016 година второ поколение на Peugeot 3008 се оказа доста успешен продукт. Кросовърът беше определен за „Автомобил на 2017 година“ в Европа, като от него бяха продадени над 800 000 бройки. Сега френският производител обнови основно модела, за да може той да остане конкуретноспособен.

Външният вид на кросоувъра е сериозно преработен, като той получва светлини в стила на моделите 508, 208 и 2008, а също така решетка на радиатора без рамки, променени брони и лого с индекс 3008 на капака. Сред останалите визуални новости са пакет от черни детайли на екстериора Black Pack, 19-инчови алуминиеви джанти San Francisco и два нови цвята на каросерията - Bleu Célèbes и Bleu Vertigo.

В салона се залага на последната версия на фирмения интерфейс i-Cockpit с 12,3-инчов цифров приборен панел. В центъра е разположен 10-инчов тъч-скрийн на мултимедийната система, а под него – седем клавиша за управление на основните функции. За освежаване на интериора помагат няколко варианта на кожа и алкантара, комбинирани с други секоративни елементи.

Обноветоо Peugeot 3008 ще се предлага в три основни нива на оборудване - Active, Allure и GT, като към всяко от тях може да бъдат добавени най-различни опции. В този случай кросоуърът ще получава добавка Pack към името си. За модела се предлагат камера за нощно виждане, адаптивен круиз-контрол с функция Stop&Go, система за кръгово видеонаблюдение, контрол на слепите зони, седалки с масаж и 515-ватова аудиоуредба Focal.

В гамата на модела остава хибридната версия със задвижване на четирите колела 3008 Hybrid4 300 e-EAT8, която се появи преди 2 години и се зарежда от електропреносната мрежа. При нея пробегът само на ток е увеличен от 50 на 59 км по цикъла WLTP, въпреки че капацитетът на батерията си остава 13,2 кВт/ч.  

Моделът поучава още един хибрид - 308 Hybrid 225 e-EAT8, който повтаря схемата на Opel Grandland X Hybrid. При него мощността на 1,6-литровият бензинов двигател е намалена от 200 на 180 к.с., а електромоторът със 112 к.с. на задната ос е премахнат. Остава само този със 110 к.с. на предната ос, като при тази версия пробегът на електричество е 56 км.

Базовият вариант си остава с 3-цилиндров бензинов двигател PureTech с обем 1,2 литра със 130 к.с., който се съчетава с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия. След това идва 1,6-литров мотор със 180 к.с. и 4 цилиндъра, като той е достъпен само с автоматични скорости. Дизелите са намалени до един – 1,5-литров със 130 к.с., който може да се комбинира и с двете трансмисии.

Още снимки на обновеното Peugeot 3008 - вижте в галерията:

Европейските продажби на обновеното Peugeot 3008 стартират в края на годината, като на някои пазари моделът може да бъде закупен онлайн чрез Peugeot Store. Цените все още не са обявени.

Снимки: Peugeot

fallback
  • #7
    до#6 ( преди 4 години )
    ВАГ инал ия рев му дреме щото и сам неграмотнико без два лева може да видиш продажбите на Тигуан и Т-рок дето лъвчето с поглед насочен към сервиза, барабар с присъдружните орели само може да си мечтае.
  • #6
    Хи хи ( преди 4 години )
    Нека ВАГиналният рев започне сега
  • #5
    До 2 ( преди 4 години )
    Явно си объркал цените на 3008 с тези на Дачия Дъстър
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    За да се продава, явно предлага, това, което пазара търси.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Защото дизайна му беше изключително сполучлив
  • #2
    sas ( преди 4 години )
    Продават се защото сравнимите Audi Q3, BMX X1 и Mercedes GLA струват точно два пъти повече. Дори и предложенията на Киа, Хюндай и Щкода са малко по-скъпи.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Не мога да разбера защо тая кола се продава толкова. С маломощни мотори, неприярен кокпит, при който таблото и волана са абсурдно позиционирани. Може би возията и дизайнът са плюс....
fallback
Последни