fallback

Колко всъщност харчат най-популярните електромобили

Независими тестове показват съществени разлики между официалния пробег и реалния

Към момента Tesla е абсолютния лидер като пробег на нейните модели на пазара на електромобили, поне докато не се появят машините на Lucid Motors. Новият американски производител обещава показател в рамките на 830 км са седана си Air, но той ще бъде представен на 9 септември, а стартът на продажбите му е насрочен за средата на 2021 година.rs може и да напишат нова глава в историята на превозните средства, задвижвани на ток, 

Според официалните данни Tesla и нейният Model S са начело като обхват с едно зареждане на акумулатора, изчислено по тестовия цикъл WLTP. Резултатът на луксозния седан е 610 км. Какво обаче се случва в реалния живот? На този въпрос дават отговор експертите от Auto Plus, които лично решиха да проверят пробегът на всеки един от електромобилите в Топ 10. И резултатите от изпитанията им, които бяха проведени на полигон край френското градче Есон, показаха доста любопитни резултати.

Топ 10 на електромобилите с най-голям пробег според Auto Plus:

fallback
  • #10
    Една задача ( преди 4 години )
    Една бензинова кола с резервоар 55 литра и дават фабричен разход 6 на 100! Колко и е автономията? Но в реални условия същата кола изразходва 7.8 литра на 100! Колко и е тогава автономията? А какво стана, май автономията изведнъж падна от 900 на 700 километра! Ама не, важно е колко било падало на електричките!
  • #9
    До 5 ( преди 4 години )
    В реални условия, на пътя при 90 км/ч Модел 3 изминава 500 километра! Видеото е на Бьорн Ниланд в Тубата! Влизате и гледате в реални условия, а не четете писания на ***!
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Пробега се постига ама с икономично каране в града или извънградско с 80км/ч при повече е нормално пробега да пада особено при над 100 в час този тест ми се струва че е при поне 100км/ч за да дадат такива резултати но никъде не пише скоростта което е най-важното..
  • #7
    До 2 ( преди 4 години )
    Ти нормален ли си бе, мъжки? От къде ги изкара 90 километра? Има достатъчно тестове от скандинавието и хората имат интернет, могат да се информират! 90 километра ще измине Лийф с най-малката батерия, а не Тесла! Аре у лево!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    е-трона изкарвал повече от нирото, ами добре
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    И трябва да отбележим 2 важни неща - този тест отново е проведен на полигон, в реална градска среда минимум още 50 км ще слезе надолу пробега. А зимата при близки до 0 температури автоматично сваляш с още 100 км! Електротрошките продължават да са свръх безсмислени каквито винаги са били. Все пак ако си взимате миксер поне вземете Кона, най-смислена е от всички!
  • #4
    Собственик ( преди 4 години )
    Ммммного интересни съчинения под шипковия храст. Значи щом аз с Кона 40 кВтч зимата стигам до 200 км, а лятото 280+, а Model S със 100 кВтч и най-добрата терморегулация на батерията и най-ефективните мотори минава 90, значи съм ударил Джакпота с Хюндая, така ли да го разбирам? Дрън-дрън ярина, ако ви сложа по едно динамо на глупостите, ще захранвате цялата мрежа на Тесла...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Германците ще си продават дизелите, защото харчат малко, изминават големи растояния с един резервоар и бързо зареждане на бензиностанции. Такива електрички с по 300км. рейндж стават само за градско шофиране. Хем скъпи, хем не стават за междуградско. Ако ги опънеш на магистрала със 140км. пробега пада с 50% от 300 ще отиде на 150км. Когато станат действителна алтернатива на ДВГ и изминават 1000 РЕАЛНИ километра с едно зареждане и когато има зарядни станции навсякъде, тогава ДВГ ще умре.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Това е реален пробег в сегашния сезон, което е оптималното климатично време за електрическите коли. Я да ги тестват през зимата при -20 градуса, тогава отиват на 20% от заводския пробег. Тесла Модел ЕС като я тестваха в зимни условия мина едва 90 километра.
  • #1
    pepe ( преди 4 години )
fallback
Последни