Американското списание Forbes публикува годишната си класация на най-скъпите марки в света. Въпреки забележимото възраждане на Tesla на фондовия пазар и динамичния растеж на акциите й, производителят на електромобили не успя да влезе в Топ 100. Причината се крие вероятно в това, че финансовото състояние на компанията започна да се подобрява съвсем наскоро.
Рейтингът е глобален и включва, разбира се, не само автомобилни марки, а Топ 10 е съставен от следните брандове: 1. Apple (стойност 241,2 милиарда долара), 2. Google ($207,5 милиарда), Microsoft (162,9 милиарда), Amazon (135,4 милиарда), Facebook (70,3 милиарда), Coca-Cola (64,4 милиарда), Disney (61,3 милиарда), Samsung (50,4 милиарда), Louis Vuitton (47,2 милиарда) и McDonald's (46,1 милиарда). Кои автомобилни марки влязоха в Топ 100 - вижте в галерията.
Най-скъпите автомобилни марки в света - галерия:
Снимки - производителите