fallback

Новият Mercedes S-Class сваля камуфлажа

Вече са известни три от двигателите на луксозния седан

Премиерата на новото поколение на Mercedes-Benz S-Class е насрочено за септември, а германската компания явно довършва тестовете на своя флагман. Снимки на модела с минимален камуфлаж бяха публикувани о британското издание Autocar, което разкри и нова информация за луксозния седан.

Ако се съди по фотографиите, автомобилът получи спортна предна част части, като техните елементи са по-широки и по-ъгловати в сравнение с тези на предишния модел. Благодарение на това, новата S-Class има някои прилики със сегашния Mercedes-Benz CLS.

При прототипа ясно се виждат прибиращите се дръжки на вратите, които са плътно прилепени към каросерията. При предишни снимки на тестови прототип, дръжките бяха традиционни, което означава, че ще се използват и два варианта. Този с прибиращите се дръжки ще бъде предлагат за по-високите нива на оборудване.

По-рано от Mercedes разкриха подробности за цифровия интериор на флагмана си, в който основна роля ще играе системата MBUX. Седанът ще получи 5 цифрови дисплея – централен сензорен екран, цифров приборен панел и три дисплея отзад. Ще има и система за допълнена реалност с 3D-ефект за навигацията и асистентите на водача.

Засега са сигурни три от задвижващите силови агрегата за новата S-Class. Това са хибрид с 3,0-литров редови турбомотор с 6 цилиндъра, развиващ 362 к.с. и 500 Нм, хибрид с 4,0-литров туин-турбо V8 с 483 к.с. и 700 Нм, като и литров V12 с 621 к.с. и 1000 Нм.

Снимки: Autocar

fallback
  • #14
    и тук... ( преди 4 години )
    дошовеца писал-брисал, отговарял си и като погледнал пак в църцивика!
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    оторизераните сервизи са пословични мошеници не знаят в коя посока се върти гумата когато трябва да я сменят
  • #12
    Аз ( преди 4 години )
    Добре де, колко литров е V12???
  • #11
    седми ( преди 4 години )
    .. ти много ги разбираш, нещо работите!! Явно, най-близкият ти досег с Мерцедес е от форумите! Браво!!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Мергел S-класа, наръчник на гения - как да дадем 180 бона за нещо, което може да се купи и за 50 бона?
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Каква е разликата между "премиум" и не-премиум? Ами "премиумите" се карат от едни гении, дето искат да платят 50 000 отгоре за едната емблемка. Иначе поддоставчиците на части са едни и същи, особено интериорът и електрониката идват обикновено от корейски поддоставчици.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Психологическият парадокс на мергел: Мутрата, като закара мергела на ремонт, очаква да му резнат главата, щото не върви да мрънкаш пред другите мутри "ей мааму стара пак дадох 100 лв за ремонт" - несериозно е, менте часовникът - 500 лв, ремонт 100 лв. Мутрата иска, като седне, да каже: "еййй, 10 бона за ремонт, 5 бона за консумативи, отрязаха ми главата тия" и другите мутри ахкат, охкат и завиждат - братото е паралия, ръснал 15 бона за едно "добър ден" еваллата...Та така с мутрите и мергелите..
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами при честотата на разваляне на S-класата, са си нужни именно билиони. Чат-пат чета форума на мергел в България - ако се грижиш за мергела, си на сервиз само един път в месеца. Ако не се грижиш - всяка седмица. А в сервиза на мергел, едно "добър ден" е към 2500 лв. Ако към "добър ден" добавиш и кафенце - работата отива на 6500 /толкова струва смяна на масло и филтри за GL/. Разбира се, българските тежкари не ходят в сервиза на мергел, щото им е скъпо, ходят при квартални майстори.
  • #6
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    долният описва страданията си от системното ползване на рено! Само дето е загубил не 100 000, а 10 000лв - въпрос на мащаб и начин на мислене.Например за него са необходими "билиони" за покупка на Мерцедес ... както е казал писателя в "Бялата лястовица".
  • #5
    до 4 ( преди 4 години )
    Дори да имах билионите, нужни за тази парвенющина, не бих си го купил - от нова s-класа човек само първата година губи към 100 000 лева, освен това е в компанията на много неприятни хора - предимно политици, олигарси и други разплаквачи на майки.ПП. А това, че новите "премиум" марки са безформени и грозни, с почти нулева видимост, излезли като от калъп, тъпкани с безмислени екстри, създаващи слаби шофьори е отделен въпрос.ППП. Вдигат 250, а краш-тестовете им се правят при между 54 и 85 км.ч
fallback
Последни