fallback

Mazda 3 получи турбомотор и 4х4

Новата версия се оказа по-слаба от очакваното (ВИДЕО)

Мексиканското подразделение на Mazda разкри най-новия вариант на модела Mazda3, който е оборудван с тубомотор и система за задвижване на четирите колела. Премиерата на тази версия трябва да се състои на 8 юли, когато ще стане ясно и на кои пазари ще се предлага тя.

Новата модификация на Mazda3 получи двигател с обем 2,5 литра, но той се оказа по-слаб от очакваното. Във варианта за Мексико той развива 231 к.с. и 420 Нм, като е комбиниран със система за задвижване на четирите колела и 6-степенна автоматична скоростна кутия SkyActiv-Drive. Механични скорости не се предвиждат.

Това означава, че новата версия на „тройката“ ще е по-слаба от VW Golf GTI, но и в Mazda не смятат да я позиционират като хот-хеч. Съответно, и дума не можа да става за връщане в семейството на модификацията MPS, за която продължават да мечтаят феновете на марката. Новият вариант не се отличава на външен вид от стандартния модел, но пък ще предлага възможно най-богато оборудване.

Доказателство за това е обявеният списък. В Мексико хечбекът ще се предлага с „умна“ светодиодна оптика, черни 18-цолови джанти, електрически люк, мултимедийна система с Apple CarPlay и Android Auto, акустична система Bose с 12 колони и още екстри.

Цените също са известни. В Мексико Mazda3 с турбомотор ще се предлага в нива на оборудване Grand Touring и Signature, струващи съответно 21 680 и 24 630 щатски долара. Догодина на местния пазар ще се появи и аналогичен седан.

Снимки и видео: Mazda

 

fallback
  • #8
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Да сравняваш мазда с Голф ГТИ е направо диагноза.Двете коли имат общи неща,като 4 колела и волан, а разликата е 20 години технологично,няма да говорим за качество на материалите, дизайн и пр.
  • #7
    1000 ( преди 4 години )
    Какво да им мириша, като тази мазда ми е четвъртата. Ще се изненадам, ако някой си играе да превключва в ръчен режим. Колата се държи съвсем нормално в автоматичен. Трансмисията е много надеждна. Да ZF е по-добра като поведение, но няма да я намериш в никоя кола от класа на Mazda3.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Пишат хора, които нова Мазда дори не са помирисвали. "Основния проблем на Мазда е че автоматите им са много мудни." - Автоматикът е скапан, но муден не е. Превключва много бързо, но го прави грубо, а софтуерът е тъпичък. Муден, обаче, е ръчнният режим - докато при ZF8 е моментален, Мазда мисли 1 сек. "не търси екстремни клиенти а е ориентирана към спокойните и улегнали" - ГОЛЯМА глупост си казал. Мазда от край време има спортни претенции. Смешни претенции, но те си вярват, а и част от феновете.
  • #5
    Най доброто в тоя кл ( преди 4 години )
    В този клас по здрава и надеждна кола от Мазда 3 няма в момента . През годините тройката е била в първите места по здравина във всички класации, дори и в германските.
  • #4
    1000 ( преди 4 години )
    Сегашната ми Мазда ще стане на 12 години следващата година. Този вариант ми харесва много. Дано да го има и като седан.
  • #3
    APP ( преди 4 години )
    Ако е вярно че въртящия момент е 420 Нм това не е толкова зле като се има предвид че 2,2 D.175HP има същия и не му липсва тяга. Основния проблем на Мазда е че автоматите им са много мудни и не могат да се мерят с ZF или DSG. Затова колата изглежда тромава. Очевидно обаче че и Мазда не търси екстремни клиенти а е ориентирана към спокойните и улегнали такива , които не ги интерсува дали автомобила ще вдигне 0-100 под 6 сек а дали имат нужния конфорт и удобства за шофиране за парите които дават.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Този двг няма никакъв шанс за Европа. Мазда дори и сега едва смогва да покрие средните емисии. Всъщност, това няма никакво значение, защото дори един по-мощен двигател не може да поправи безнадеждния боклyк, наречен Мазда.
  • #1
    Carsens ( преди 4 години )
    Харесвам много Мазда, но да предлагаш това без вариант за ръчна кутия е странно. Все пак говорим за по-динамичен автомобил и класическия автомат на Мазда не е точно спортна кутия. Второ цената ще удари над 30 000 евро и за тези пари трудно ще се намерят купувачи, защото таргет клиентелата за такива коли и цени вероятно ще предпочетат един Golf GTI въпреки, че той е малко по-скъп. Много вероятно е изобщо да не се предлага за Европа.
fallback
Последни