IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето го и обновеното Audi Q5

Най-интересните неща във фейслифта на кросоувъра са отзад (ГАЛЕРИЯ)

Второто поколение на Audi Q5 бе представено преди 4 години. Поради това германският автомобилен производител извърши планова модернизация на кросоувъра в стила на Audi A4/A5. Актуализираният модел ще се появи на пазара в Европа тази есен. Малко по-късно компания ще му направи Audi SQ5, след което гамата ще се попълни с купеобразната версия Sportback, който ще бъде конкурент на BMW X4 и Mercedes GLC Coupe.


Audi Q5 фейслифт


Моделът има нови брони, а радиаторната решетка вече има по-тясна рамка, отделена от фаровете. За спортната версия S line е направена нова решетка в стил "пчелна пита", така че да бъде по-лесно разпознаваема от обикновените, където ламелите са хоризонтални. Новите прагове в долната част на вратите са проектирани за да увеличат визуално клиренса, а към асортимента на джантите бяха добавени 21-цолови. А "по-пълните" брони добавиха 19 мм към дължината на колата.

Още в базовия вариант оптиката, както и преди, е LED, а срещу допълнително заплащане може да се поръчат матрични фарове. Нова опция са задните светлини с OLED, които дебютираха през 2016 г. на спортния TT ​​RS. Те се отличават с необичайно ярка и равномерна светлина и конфигурацията на секциите може да се променя в зависимост от ситуацията.


Audi Q5 фейслифт


Интериорът не се е променил много. Основната новост е следващото поколение мултимедиен комплекс MMI с 10.1-инчов сензорен екран. От централната конзола е изчезнал блокът за управление с кръглия контролер, така че мултимедията вече може да се командва само чрез сензорния екран със звукова обратна връзка или с глас. Срещу доплащане може да се поръча и 12,1-инчов екран на цифровия приборен панел.

На пазара в Европа ще се появи версията Q5 40TDI с 2,0-литров дизелов двигател от ново поколение с алуминиев блок на цилиндрите, подпомогнат от 12-волтов стартер-генератор. Трансмисията в тази версия е 7-степенна роботизирана S tronic. Времето за ускорение от място до 100 км/ч е 7,6 секунди.

Още снимки на модела - в галерията:

По традиция, 2.0 TDI двигателят ще има две по-мощни версии, а гамата двигатели ще бъдат допълнени от два бензинови 2.0 TFSI турбо. Освен това за Европа всички те ще имат 12-волтова хибридна система. По-старият 3.0-литров V6 турбодизел ще има само една версия и ще получи 48-волтов стартер-генератор.

Снимки: Motor

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ганчо ( преди 1 седмица )
    Що бе Ганчо само ВАГ ли правят фейслифт на моделите си а?!??!?! Що Меецедес и Бенве не освежават ли моделите си като минат 3 години ?!??!?
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Reheat,reheat,and ag ( преди 1 седмица )
    Претоплена манджа.Има обаче прекалено много болни,които само за да демонстрират положение ще си го купят.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ново? От ФВ (концерна майка)? Не ставайте смешни Нищо ново няма, само фейс лифт.
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Демек, хора, нямаше никакъв смисъл от тая СУВ мания освен да дадете едни пари на производителите. Истината е в комбитата с добър клирънс и голям багажник. Последното е нещо, което повечето СУВ-ове го нямат...