fallback

BMW 7-Series получи по-мощни и ефективни дизели

Германската компания оборудва седана с нови 3-литрови двигатели с 48-волтова технология

BMW вече работи върху следващото поколение на 7-Series, но това не означава, че настоящата генерация ще остане недокосната до края на жизнения си цикъл. Все още продаван в много страни по света, флагманският седан получи ново семейство дизелови двигатели за европейския пазар, които са по-екологично чисти и по-ефективни.

 

Това стана възможно благодарение на 48-волтова електрическа система с интегриран стартер-генератор, който добавя 11 конски сили (8 киловата) към мощността. BMW обещава, че това ще помогне на новите 3-литрови 6-цилиндрови редови дизелови двигатели да осигурят оптимален разход на гориво, спестявайки от 0,4 до 0,6 литра на 100 километра.

Започвайки от 730d, 730d xDrive и съответните им версии с по-удължено междуосие, тези модели получават актуализиран редови дизелов двигател с допълнителни 21 к.с. за обща мощност от 286 к.с., докато въртящият момент се увеличава с 30 Нм до 650 Нм. Благодарение на това двата седана ускоряват до 100 км/ч съответно само за 5,9 и 5,6 секунди.

За по-продуктивните версии на 3,0-литровия двигател, 740d xDrive вече предлага 340 к.с., което е с 20 коня повече от предишната версия на мотора. Благодарение на това и на допълнителни 20 Нм до максимум 700 Нм максимален въртящ момент, наличен между 1750 и 2250 об/мин, на луксозния седан сега са нужни само 5 секунди, за да ускори до 100 км/ч, тоест с 0,2 секунди по-бързо от преди.

 

И двата двигателя са оборудвани с нова система за филтриране на отработените газове с оптимизиран филтър за твърди частици, което им позволява да покрие нормите за емисии Euro 6d. Освен това, според BMW, на клиентите ще бъдат предложени нови опции за персонализиране на дизайна, включително новата кожа BMW Individual Merino за интериора в опушено-бял, тъмно-син или черен цвят.

Снимки: BMW

fallback
  • #10
    Клон ( преди 3 години )
    Колкото и да ги точат, след 10г. Са все по 10 хиляди .. . . .Ако някой си я купи нова, да речем скромни 70-80 хилки, след 10г. Ще й вземе само 10. Ясно е, че ние средностатистическите българи няма да си ги купуваме нови..
  • #9
    Ъхъ ( преди 3 години )
    Едно не разбирам- защо все ги помпат тия коли с повече к.с. и ги правят все по-големи с няколко мм.,см.. явно това продава вероятно.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Както немците казват за БМВ - Bring mich zum Werkstatt или Закарай ме в сервиза.
  • #7
    Хи хи ( преди 3 години )
    А тези "мощни и ефективни" дизели от салона до сервиза дали ще изкарат?!))))
  • #6
    356 ( преди 3 години )
    До долно пишещите: Почти всичките големи /в т.ч. БМВ, Мерцедес, Ауди, Тойота, Хонда, Форд и др./ ползват заемки за някой от моделите си, т.н.бюджетни решения, от масовите серии автомобили, вкл. аутсорсинг, но за другите си модели от високият "ценови" клас, са абсолютно безпощадни в предлаганото от тях на световно ниво качество и технологии, но вече чрез "собственото си вътрешно-фирмено ноу хау".
  • #5
    Sas ( преди 3 години )
    Само за цени не пише нищо. То и баба знае да предложи по-хубаво за повече пари. Представете си какво вече щеше да има по автомобилите, особено от този клас, ако производителите не трябваше да инвестират милярди в еко глупости като меки хибриди, системи за прочистване и тем подобни.
  • #4
    356 ( преди 3 години )
    Може тази визия да е спорна, но новата 5 ца /респективно 6 ца GT/е един от най - красивите автомобили въобще. Коментирам само видяното от снимки! Респект! Може да се окаже и че и в друго е най- най. След такива пробиви другите осатват далеч назад.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре, че са Рено дапомагат, иначе, не знам.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това са системи от Рено.
  • #1
    Warwicksz ( преди 3 години )
    И като го свалиш тоя филтър и пак същото
fallback
Последни