fallback

Porsche Cayenne отново получи хардкор-версия GTS

При новото поколение на кросоувъра тя си връща V8 двигателя

Очевидно най-голямото семейство в гамата на Porsche вече е напълно окомплектовано, след като „най-драйвърската“ модификация – GTS, вече ще се предлага както за стандартния Cayenne, така и за представеното през миналата година Cayenne Coupe.

При предишната генерация на модела версията GTS разчиташе на 3,6-литров V6 двигател с мощност 440 к.с. Сега той е отстъпил мястото си на V8 мотора от Panamera GTS, който развива 460 к.с. и 620 Нм. Така Cayenne GTS заема място между Cayenne S (400 к.с.) и Cayenne Turbo (550 к.с.). Моторът се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди (4,2 секунди с пакет Sport Chrono), което е с 0,4 (0,6 секунди) по-бързо от предишното поколение. Максималната скорост и при стандартния кросоувър, и при крос-купето е 270 км/ч. Интересното е, че пакетът Sport Chrono е включен в стандартното оборудване на Cayenne GTS Coupe, докато при традиционния всъдеход той се доплаща.

В базовия си вариант моделът се предлага още със спортна изпускателна система, но за купето има опция за нова конфигурация с две овални тръби, разполжени на средата на бронята. Твърди се, че този вариант осигурява по-силен и по-солиден звук в сравнение със стандартната версия. Той обаче е достъпен само с „олекотения“ пакет Lightweight Sport Package.

Допълнително се заплащат активно окачване PASM с адаптивни амортисьори и трикамерни пневматични въглавниции, които осигуряват намаляване на пътния просвет с 30 мм в сравнение с версията Cayenne S. Като опция се предлага и пакет Sport Design с черни акценти, включително 21-цолови джанти и тонирана оптика.

Още снимки - вижте в галерията:

В интериора на кросоувъра преобладава изоблие от алкантара и алуминиеви елементи, спортни седалки със страниччна поддръжка и регулиране в 8 направления, както и голям брой подобни удобства за шофьора и пасажерите.

Цените към момента са известни само за Северна Америка, където Porsche Cayenne GTS ще струва минимум 107 300 долара, а купето – поне 110 500. Това е по средата между версиите S и Turbo.

Снимки: Porsche

fallback
fallback
Последни