fallback

Honda продаде ограничена серия от Civic Type R за 4 минути

Купувачите на автомобила дори не знаеха неговата цена

Японският производител Honda пусна специална серия от 100 бройки Civic Type R Limited Edition 2021 в Канада, като тя беше разпродадена напълно само за 4 минути. По-впечатляващото е, че клиентите дори не знаеха цената на автомобила, който запазиха онлайн. Единственото, което трябваше да направят, беше да внесат по 1000 долара депозит.

„Очаквахме, че интересът към автообила ще бъде огромен, тъй като Civic Type R продължамва да се радва на голяма популярност. Признавам обаче, че не очакаквахме толкова бърза разпродажба на автомобилите“, коментира вице-президенът на Honda Canada – Стим Хуей.

Civic Type R Limited Edition 2021 е в ексклузивен цвят Phoenix с гланцово черно покритие на покрива, огледалата и на част от капака. Автомобилът е оборудван с лети джанти BBS с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, както и с усилена спирачна система. В салона е поставен волан, обшит с алкантара, а скоростната кутия и окачването са получили нови настройки.

Промени под капака няма – хот-хечът разчита на 2,0-литров турбомотор с 310 к.с. и 400 Нм въртящ момент, като е достъпен единствено 6-степенна механична скоростна кутия.

Honda ще пусне 600 бройки от Civic Type R Limited Edition и на пазара в САЩ. Европейските клиенти ще получат останалите екземпляри от ограничената серия, като от компанията засега не съобщават тeхния брой.

Още снимки на модела - вижте в галерията:

Снимки: Honda

fallback
  • #8
    Кикер ( преди 4 години )
    Последната модификация на двигателя е с 320 к.с. едва ли са върнали стъпка назад с 310к.с. !?
  • #7
    Nev ( преди 4 години )
    Хайде германските ултра фенове да спрат да обобщават нещата и да ми посочат един немски конглокент в клас на тоя Сивик, със около 300 к.с, предно предаване, цена, и.т.н, който има дори малък шанс на пистата срещу този доказал се автомобил!
  • #6
    Чук до #1 ( преди 4 години )
    Нека позная караш дарак ГоУф и доливаш шарлан кат за последно, тарикатски си с избушен ДПФ и си мислиш, че с тоя полуразпаднат леген си фанал бай Соичиро за шлифера, ама не си познал
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз не плюя японското, обожавам последния Аурис (2012-2018) и новата Корола. Сивикът ми е твърде дтранен като форма, този външен вид тип заводски райсър тунинг няма да остарее добре (като кристалните стопове на Лексус и първата Мазда6).
  • #4
    Синдикат на Ало Изма ( преди 4 години )
    Кефят ме напъните на вагаджиите да оплюят всичко що не е немско, щото видиш ли немското е върха. Е уважаеми вагаджии, що не се пънете така като дойдете в сервиза с тотално издуханите се 1,9 tdi-та(мечтата на всеки вагаджия), и почнете с "ем то колко ше струва, нещо по евтино да сложим". За почти 20 години ви се нагледах.А сега по темата, Сивик изгуби чара си след 7-*** генерация. Вече не беше малкия пъргав автомобил като който беше замислен. Сега вече е нещо подобно на батмобил.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Тази кола всички казват, че изключително добре направена, но винаги ще се намери някой "облъчен" *** вагаджия да сложи всичко японско под общ знаменател. Както смята и че всичко немско е върха.
  • #2
    ( преди 4 години )
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Ясно е че кандските и американски шебеци са облъчени от тези японски сапунерки да не говорим колко дръпнати има там.В Европа този кoптop няма никакъв шанс.
fallback
Последни