fallback

Купето и кабриолетът Mercedes E-Class получиха нов двигател

Редовият 6-цилиндров мотор с мощност 362 коня е подсилен и с EQ Boost (ГАЛЕРИЯ)

В началото на миналия месец Mercedes-Benz свали покривалото на обновения си седан E-Class. Четиривратката най-накрая получи актуализацията, която заслужаваше (първата от дебюта на настоящото поколение през 2017 г.), благодарение на оздравителния фейслифт, повечето системи за безопасност и допълнителните технологии. Както се очакваше, купето и кабриолета на E-Class сега получи същото. Те ще се появат на европейския пазар тази есен, като цената им ще бъде обявена допълнително.

Най-очевидните промени в двувратките са техните актуализирани предници. От обновения седан в тях са пренесени същите лъскави, сега стандартни, LED фарове и наклонена надолу радиаторна решетка. Единственото нещо, което не се променя визуално, са задните светлини. Новият стайлинг със сигурност подобрява цялостния облик на базовата E-класа, но тези, които се интересуват от нещо по-спортно, все още могат да предпочетат AMG Line, която добавя специфичните за AMG стайлинг и по-големи джанти (над стандартните 18-инчови).

В салона на E-Class визуалните промени са по-забележими. Заедно с новите опции за тапициране и и волана с три двойни спици, купето и кабриолетът вече получават като стандарт инфотейнмънт системата Mercedes-Benz MBUX. Тя се предлага с масивен 12,3-инчов централен сензорен екран, който поддържа Apple CarPlay и Android Auto, и също толкова голям дисплей на приборния панел. За управлението на тези нови екрани отговаря нов контролер за инфотейнмънта с тъчпад и набор от капацитивни сензорни бутони от ново поколение на волана, както и най-новата система за гласова команда "Hey, Mercedes“. Тази настройка включва също безжично зареждане и навигационна система с добавена реалност, заимствана от някои други модели, като опция.

По отношение на безопасността новото кабрио и купе E-Class получават функции като автоматично аварийно спиране, активен асистент за паркиране с 360-градусова камера и мониторинг на слепите зони без допълнително доплащане. Неща, като хед-ъп дисплей и по-усъвършенствания пакет за помощ на водача (за поддържане на избраната за движение лента, адаптивен круиз контрол със системата stop-and-go и др.), обаче, струват още пари.

Още снимки на двата модела - в галерията:

Най-забележителната промяна в гамата на E-Class е силовият агрегат. E450 изоставя 3,0-литровия V6 и получава същия по обем и цилиндри двигател, но редови, с 48-волтов стартер-генератор EQ Boost (22 коня и 250 Нм) като на актуализирания седан, достатъчен за 362 коня и 500 Нм въртящ момент. AMG E53 получава същата задвижваща система, но изпомпва 429 к.с. и 520 Нм. Този задвижващ агрегат работи в тандем с 9-степенен автоматик и изпраща мощността или към задните колела, или и към четирите в спецификацията 4Matic. Mercedes не обяви ускорението на двата модела, но посочи, че максималната скорост е електронно ограничена на 210 км/ч.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
fallback
Последни