Началото на сътрудничеството между Great Wall и Brabus беше обявено през март миналата година, като първият резултат от нето беше концептуалният купеобразен кросоувър Wey W7 GT, показан на автосалона във Франкфурт преди година. Сега концернът Great Wall, който е собственик на луксозната марката Wey, представи и серийната версия на автомобила.
Разликите между серийния модел и прототипа се изчерпват в новите 21-цолови джанти и боядисаните в цвета на каросерията корпуси на огледалата, които при концептуалния автомобил бяха черни. Останалото е същото – агресивни брони, разширени калници и прагове, правоъгълни изходи на изпускателната система и спойлер на багажника.
Ако се съди по снимките, черните компоненти са направени от карбон от високо качество, с който е известен Brabus. Не е изключено, това да е имитация, тъй като истински карбон за декоративни детайли ще е прекалено скъп. Като цяло, повечето елементи са китайски, докато от Brabus са заложили на дизайна.
Цените на Brabus Automotive засега не се съобщават. В момента Wey VV7 GT се предлага в Китай с два силови агрегата по избор. Първият е 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра E20CB (227 к.с. и 387 Нм), който е съчетан със 7-степенна роботозирана скоростна кутия с двоен съединителя. Тя предава мощността на редните колела.
По-модерната версия PHEV е plug-in nибрид със задвижване на четирите колела, в чиято основа е същия двигател E20CB, но допълнен от 15-киловатов електромотор. Задните колела се задвижват от втори електомотор с мощност 85 кВт, над който е разположена батерия с капацитет 17,7 кВт/ч. Пробегът само на ток е 70 км по стария цикъл NEDC.
Именно с хибридния вариант Wey планираше да атакува Европа, преди да избухне пандемията от коронавирус, а Brabus трябваше да помогне със сертификацията на автомобилите за Европа. Плановете засега се отлагат във времето.
Снимки: Great Wall