fallback

Fiat Chrysler загуби 1.7 милиарда eвро през март

5.5-те милиарда евро дивидент за Аниели обаче засега няма да се закачат

Групата Fiat Chrysler Automobiles обяви нетна загуба в размер на 1.69 милиарда евро за първото тримесечие на 2020 година и ревизира прогнозата за годишните си резултати. Негативният резултат е изцяло за сметка на представянето през март, първия месец на строги карантинни мерки в Европа и Северна Америка. За сравнение през първото тримесечие на 2019 концернът имаше 508 милиона евро нетна печалба.

Майк Менли получи над 13 милиона евро възнаграждение за добрите резултати през 2019. 2020 обаче едва ли ще е толкова доходна

Главният изпълнителен директор Майкъл Менли настоя, че това няма да промени с нищо плановете за сливането с PSA Peugeot-Citroen и то ще стане факт "до края на тази или в началото на следващата година". Компанията обаче ще преразгледа планираното разпределяне на 1.1 милиарда евро дивиденти. Засега не се коментира съдбата на специалния дивидент от 5.5 милиарда евро, който ще се изплати на акционерите (най-вече наследниците на фамилията Аниели) покрай сливането.

Пазарната капитализация на двата гиганта беше около 44.7 милиарда евро миналия октомври, когато те обявиха плановете за сливането си. Днес тя е едва 23.7 милиарда евро.

Пазарният дял на Ram продължава да расте в Северна Америка и осигурява лъвския пай от приходите на FCA

FCA вече отвори повечето си заводи в Китай и Европа, и планира да възообнови северноамериканското си производство на 18 май. По-голямата част от печалбата й идва именно от САЩ, където в най-доходния сегмент, на пикапите, нейната марка Ram, която бе отделена от Dodge, държи вече 24% пазарен дял.

Няколко дни по-рано компанията потвърди, че ще изплати в пълен размер възнагражденията на шефовете си за миналата година - 13.3 милиона евро за Майк Менли и цели 21.6 милиона евро на наследниците на покойния главен изпълнителен директор Серджо Маркионе.

fallback
  • #7
    фактически ( преди 3 години )
    Алфите не се чупят те просто не съществуват имт два модела с продажби по-малки от тия на Лада.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Начи тая мантра, че алфите се чупели вече почва на прилича на феминизма. Някой като захване темата и ти става едно...
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Айде пак, алфите се чупели постоянно. Аз карам само алфи от 159 насам и няма такова нещо. Сега съм с Джулия и за 60К километра съм сменял само масло. Имам приятели с Шкоди, които гаранционно оправят редица неща пред 3 месеца...
  • #4
    Господ вижда всичко ( преди 3 години )
    Същите *** само плюят и сега и преди кризата,което ме води на мисълта,че са хронични безделници в панелки,мразещи света.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    И откъде толкова злоба? Да си фен на някоя марка, не означаве да казваш на черното - бяло. И не мога да разбера тенденцията в този чат да се променят имената на марките според пристрастните мнения - тип Алфа умрело, трошота, троше и т.н. Всеки е свободен да харесва или не даден продукт. Хайде на бас, че ти никога не си карал алфа уМрело! Аз съм имал две и пак бих имал, ако нямах семейство. Но не мисля че печелят и да, чупят се постоянно. Това по никакъв начин не намалява симпатията към тях.
  • #2
    Мдам ( преди 3 години )
    Тоест американците дърпат италианците алфа Умрело продажби нула.Фят продажби нула.Ланча несъществува на практика продават ребрандирани Крайслерь.Италия само густо и фелацио.
  • #1
    Франкофон ( преди 3 години )
    Нали мноу пичелили ли бе къде сте фенове на алфа УМрело къде сте бе фиатаджии лъде сте жабета.
fallback
Последни