fallback

Кои са моделите с най-голям годишен пробег в Англия?

Ново изследване отхвърля някои масово приети твърдения

Прието е да се счита, че купувачите на електромобили навъртят по-малко километри заради ограничения пробег на техните коли, докато тези на дизелови автомобили правят точно обратното заради ниския разход на гориво. Данни на британски фонд RAC Foundatuon обаче доказват, че това не е така.

Оказва се, че във Великобритания най-голям километраж записват собствениците на Tesla – средно 19 934 км. За сравнение, водачите на Mercedes-Benz изминават 19 360 км, а на Land Rover – 17 145 км. Трябва обаче да се уточни, че това не се отнася за всички модели на ток. Например, Renault Zoe навърта доста по-малко – 9177 км, но все пак това е малък градски автомобил.

При това пробегът на електромобилите на Tesla е малко по-малък от този на дизеловите автомобили, които преодоляват средно 19 950 км. Всичко това обаче доказва, че във Великобритания колите на ток вече не се приемат като екзотика, а са превозни средства, които се експлоатират ежедневно.

Среден пробег във Великобритания по марки:

Tesla - 19 934 км

Mercedes-Benz - 19 360 км

Volvo - 18 524 км

Ford - 18380 км

Mitsubishi - 18329 км

Volkswagen - 18051 км

Citroen - 18035 км

Renault - 17478 км

BMW 17374 км

Land Rover - 17145 км

Снимка: Tesla

fallback
  • #11
    Niki ( преди 4 години )
    Teslite gi vijdam Samoa na zarqdnite
  • #10
    Niki ( преди 4 години )
    Az minavam vseki den po 180 mili sravni kolko na godina
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Нали се сещата че има не малко коли които карат по 7-10к км на година и не малко такива които карат по 40-50к км на година. Така че осреднената стойност няма голямо значение. Ако ги бяха разбили по класове и гориво щеше да е по-смислено.
  • #8
    До 6 ( преди 4 години )
    20К км годишно е 55км дневно или около час смесено каране изобщо не е малко според мен
  • #7
    Скрунджо ( преди 4 години )
    Аз карам старата бричка по около 25 хил. годишно. С тоя ковид тая година може да са под 20. Надявам се да и направя 500к, но ако се счупи - просто вземам друга.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    #6 Толкова е горе-долу средния пробег и то не само в Англия, ами и в Германия и другите западни държави. На 5-10 км. от работата хората ползват велосипеди, скутери и други средства за придвижване, а не коли. Колите само в лошо време се ползват. Ако ще ходят на почивка го правят със самолет,влак, автобус, а не с кола. Отделно имат и втора кола.В БГ работата е друга.Познавам хора, които живеят на 1-2-3 км от работата си и не отиват пеш или с колело,а с кола, защото какво щели да кажат колегите им
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Като цяло е силно обезпокояващо ще средният пробег не надминава 20 хил км/годишно, ще рече че много не навъртат и половината аз работя на 5км от службата и дори така правя 12-15хил.км , не ми е ясна методологията по която средно да е толкова нисък пробегът
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Със сигурност, става въпрос за фирмени коли. Разходите по покупка и т.н., се приспадат от данъците.
  • #3
    пак номер 2 ( преди 4 години )
    Със сигурност имаха период на неограничен пробег но не знам колко години. И други производители предлагат неограничен пробег за първите 3 години. А удължената гаранция до 4-5 и тн години е ограничена откъм километри
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Не само те имат неограничен пробег преч първите няколко години. Но предвид високата покупна цена и ниската цена на километър икономически е неизгодно да не я караш по много. Също както дизел не се взима да караш по 10к км на година (противно на това което ни убеждават джамбазите). Та Теслата се купува или за г*зария или за много километраж.
fallback
Последни