fallback

Renault се отказва от Megane

Компанията ще насочи финансирането си към други модели

Бъдещето на Renault Megane е под въпрос, разкриха от ръководството на френската компанията пред Auto Express. Моделът е на пазара от 1995 г., но спадът на продажбите и фокусирането върху разработката на електрически превозни средства вероятно ще доведат до отказ от неговото развитие за бъдеще.

Според главния дизайнер на Renaut – Лорънс ван дер Акер, в момента шефовете на компанията обсъждат възможността, разходите за разработка на Megane да бъдат използвани за разработката на други модели.

„След като започнем да увеличаваме гамата си от електромобили, неминуемо някои от сегашните модели ще бъдат спрени, защото няма как да си позволим да работим върху всичко това едновременно. Сегментът на Megane е подложен на огромен натиск и ние трябва да насочим парите си там, където е бъдещето на пазара“, обясни дизайнерът.

Продажбите на Megane намаляват непрекъснато от 2010 г., когато в Европа бяха продадени 465 732 бройки от модела. 10 години по-късно резултатът е 209 845 продажби, като на някои пазари спадът е огромен. Във Великобритания, например, през 2020 г. са продадени 2699 бройки срещу 58 994 от VW Golf.

Снимка: Auto Express

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Спирането на Меган в една друга статия Лоурънс Ван ден Екер подчерта,че е заради разширяващата се гама с ел.модели. При Рено за разлика от ФВ ел моделите им са с различни от традиционите имена на моделите им.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Е, хубава работа! Да приключват - защо така? И аз не харесвам Рено, смешни са ми звуците на колите им, дизайнът също не ми допада, но това не значи, че не са голяма марка, допринасяща съществено за разнообразието. Отделно от това имат големи постижения, както и големи провали разбира се - всички сериозни производители имат такива. Определено ще липсват ако изчезнат, дано не стане.
  • #18
    НеуДачия ( преди 4 години )
    И Рено съвсем да приключват
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Рено го остнесоха от много страни. Първо Пежо купиха Опел и им забраниха да кипуват бусове от Рено. После китайската Гели купи голям дял от акциите на Мерцедес и се разпореди, че освен с Волво, с други европейци не трябва да партнират и изгониха Рено. Нисан си повярваха, че могат да са независими и се скараха с Рено. Дачия и Лада вече няма как едновременно да са евтини и да покриват Евро7. За капак, дойде корона вируса. Ако Рено оживеят им признавам, че са големи. На дали някой може да измъкне
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Финансирането се пренасочва към разработване на нови пръскачки за лозе.
  • #15
    Селянин ( преди 4 години )
    Тъкмо да се наканя да смена 19-ката с Меган и те взеха, че го спряха.
  • #14
    3 ( преди 4 години )
    Дошо голям си и ти! ***...
  • #13
    рено и качество ... ( преди 4 години )
    абсолютен нонсенс!
  • #12
    356 ( преди 4 години )
    Та в този ред на мисли, аз читам, че много авто производители не са достатъчно убедителни в представянето на повечето си модели, които като цяло са диференцирани в предназначението за тези целеви групи потребители и от това произтича спад в продажбите.Имайте в предвид, че представянето е цяла съвкупновст от процеси и действия: от нюанса на боята, през избора на дилъри, рекламата какъв вид е, форумните лансирания, фейк новините и т.н. и т.н.Качествата и възможностите на колите са друго на ръка.
  • #11
    356 ( преди 4 години )
    Трябва да вземем и нещо друго в предвид, можем да класифицираме колите според начина им на използване като: съсловни, фирмени, любителски, чисто практически и т.н. някои от тези групи потребители закупуват определени коли без оглед на марка,модел, год.и т.н., други подхождат спрямо вече зададени рекламни нагласи, други чисто ценово, но ние тук трябва да изясним дали и как Рено се позиционира там и в частност в любителските, където личното предпочитение е най-силно изразено, заради качествата им.
fallback
Последни