fallback

Renault се отказва от Megane

Компанията ще насочи финансирането си към други модели

Бъдещето на Renault Megane е под въпрос, разкриха от ръководството на френската компанията пред Auto Express. Моделът е на пазара от 1995 г., но спадът на продажбите и фокусирането върху разработката на електрически превозни средства вероятно ще доведат до отказ от неговото развитие за бъдеще.

Според главния дизайнер на Renaut – Лорънс ван дер Акер, в момента шефовете на компанията обсъждат възможността, разходите за разработка на Megane да бъдат използвани за разработката на други модели.

„След като започнем да увеличаваме гамата си от електромобили, неминуемо някои от сегашните модели ще бъдат спрени, защото няма как да си позволим да работим върху всичко това едновременно. Сегментът на Megane е подложен на огромен натиск и ние трябва да насочим парите си там, където е бъдещето на пазара“, обясни дизайнерът.

Продажбите на Megane намаляват непрекъснато от 2010 г., когато в Европа бяха продадени 465 732 бройки от модела. 10 години по-късно резултатът е 209 845 продажби, като на някои пазари спадът е огромен. Във Великобритания, например, през 2020 г. са продадени 2699 бройки срещу 58 994 от VW Golf.

Снимка: Auto Express

fallback
  • #10
    Дошо ( преди 4 години )
    ХОНДА е голяма! Бате ви Дошо откога казваше, че Civic Type R ще смачка това меганче!До степен жабарите да се откажат окончателно от производството му.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    скоро дачия ще купи рено!
  • #8
    Факт!-тически ... ( преди 4 години )
    съвсем скоро рено ще се откаже от самото си съществуване - на изкуствено дишане чрез системни държавни дотации и финансови инжекции
  • #7
    до 6 ( преди 4 години )
    Еми за последните 7-8 години са удвоили дела си на европейския пазар и Дачия Дъстър с 100коня струва колкото Шкода Фабия с 60кс така че май няма скоро да се откажат
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    а от дачия кога ще се откажат. вечно на дъното по качество. добре че още го има шевролет спарк, че да не са им всички модели най последни. еуфорията по ниската цена мина и на запад ги разбраха че и толкова не струват.. а от тази година вече и в Бг не са номер едно, хората взеха да предпочитат шкоди за фирмени коли.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Първо един от най-популярните им модели, после следващ и следващ, а накрая ще спрат цялата перачница, ако френската държава не финансира фирмата. Така се случва рано или късно с всяко полудържавно туморно образование наречено автомобилна фирма. Да се готвят ВАГ! Те са следващите
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Просто рено нямат двигатели, само някакви малолитражки
  • #3
    до 2 ( преди 4 години )
    Според мен не е така примерно между 2010г и 2019 продажбите на Голф в Европа намалят а на Октавия, Киа Сийд и Сеат Леон растат значително като най-вероятно на Голф ще спаднат още защото Голф Спортсван през 2015та има над 100К продажби, миналата година 42К а скоро смятат да го спират напълно
  • #2
    356 ( преди 4 години )
    Според мен те си вървят по естественият път към минимизиране на продажбите, като една от тези причини е, че не успяват, както между другото и други авто производители, да мотивират голяма част от потребителите, да ги считат че са "много добри". Показателен е и този сайт тук. Вижте разгорещените, полярни, емоционални страсти немски-японски коли /в другата статия Тойота-Фолксваген/. Това продава. Мнението в потребителя, че един модел е "най-добрият" без значение дали той е такъв или има слабости.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Вие какво направихте 465К продажби през 2010та друг път по-скоро са 270К а 2019та са 129К
fallback
Последни