fallback

10 уникални модела от музея на Volkswagen

Те никога не са дебютирали на изложения и не са помирисвали пътищата

Германският автомобилен производител Volkswagen има два музея във Волфсбург. Единият е като книга на 100-те най-емблематични модели в историята. Там може да видите Lamborghini Miura, Austin Mini, Cadillac Eldorado и много други, както, разбира се, разнообразна колекция от класически модели на Volkswagen. Във втория музей е като разходка из умовете на най-ярките и смели инженери, които някога са работели за компанията. Там е показана еволюцията на марката, има уникални автомобили, както и прототипи и концепти, които никога не са били демонстрирани публично. Британското списание Autocar подбра 10 такива модела.       10 много редки модела от музея на VW (ГАЛЕРИЯ):

   

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    ***, а нещо за менталните проблеми, които имаш да кажеш? Да цъкаш по цял ден + и - нали не мислиш, че е нормално? Както не е нормално всеки ден да бъдем заливани с манипулативни рекламни диплянки от ВАГ под формата на невинни и случайни статии.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    ***, та ти не излизаш от статиите за Тойота. Повечето коментари там са твои. Споменаваш Тойота за щяло и нещяло. Вчерашните лъжи за разхода на хибридите забрави ли ги или помниш избирателно? Днес облъчването със статии свързани с фабриката за лужите ВАГ са три. Рано, рано цели 3 "статии" ще нещастниците. Говориш за средноинтелигентни хора, а ти не си от тях определено. Така, че не говори от името на другите! То си толкова зле, че дори не можеш да направиш разлика между нехаресване и завист
  • #7
    ( преди 4 години )
    Jetta-та е бензин, с двигател от Голф GTI + компресор. Не е дизел! Плюс тва Дизел не е кола, а марка дрехи...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    ***, вместо да цъкаш минуси, кажи нещо! Завърти старата плоча за зависта, за гроздето и лисицата, за липсата на пари, която е причината да не си вземем ВАГенски варел на колела и другите ти подобни малоyмни простотии! Накарай ни да се посмеем! Оправи ни деня, както само ти можеш!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 Не е до харесване на дадена марка, а до нехаресване на лъжите, кражбите и манипулациите на тази марка. Костенурката е краден модел, а марката е създадена с лъжа и пропаганда от нацистите за уж народна кола, а то се оказа народна лъжа.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Само не разбрах какво правят тези коли Lamborghini Miura, Austin Mini, Cadillac Eldorado там ??? Тези история ли се мъчат да крадат? Нещо между другото типично за тях. "Легендарната" им костенурка е откраднат модел на Татра. С нещо крадено да се хвалиш е наистина нещо страшно нисше.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Може да не харесваш ФВ,но те са топпроизводител,като реализация.И аз не харесвам костенурката,но тя е продадена в милиони тиражи.Била е достъпната мобилност.ФВ и сега е сред първенците като производител.Да в Бг .Голф и БМВ са диагноза и в доста от случайте начин на мислене,но ако се абстрахираме от това?Отделен е въпроса,че от известно време всички производители умищлено не предоставят безпроблемни модели.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Като чуя уникално, музей и ФВ в едно изречение и ми прилошава. Колко жалък трябва да си, за да представяш гадната костенурка в хиляда версии за нещо уникално. ДА добавиш Джета и Пасат. Колко травматизиран трябва да си станал, ако уникалните модели на ФВ сравнинил с тези АР?
fallback
Последни