fallback

5 грешки на автомобилните инженери, които могат да струват скъпо

При това те са допуснати при луксозни и скъпи автомобили, а не при бюджетни модели

Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:

fallback
  • #6
    Аз ( преди 3 години )
    Журналята от селата пишат свободни съчинения в стил ,,как баба Илиица преплувала дунава с лека картечница на рамо за да спаси Катджата,, .
  • #5
    1234 ( преди 4 години )
    Най голямата глупост която съм виждал е да монтираш радиатора за охлаждане на двигателя зад предния ляв фар!!!!!! , защото не си сложил двигателя напречно а надлъжно и няма място. Москвич 2104! Това е причината от тези коли да няма останали в движение но мнооого по старите лади и жигула още ги има.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    То ако всичко така се чупеше, хората щяха да карат лади с заплащането в България
  • #3
    до #2 ( преди 4 години )
    Иво, не си заслужава! Той Петърчо ни чете, ни мисли, ни знае... И не иска да разбере, че не е редно да се пише за неща, които не разбира... Зарежи!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Кабел тип Шуко е само за зареждане у вас. При всички други случаи е кабел Тип 2, който има заключване и от двете страни.
  • #1
    Иво ( преди 4 години )
    Интеркулера НЕ ОХЛАЖДА МОТОРА, а постъпващия въздух в горивните камери, и то при положение, съответния двигател е с турбокомпресор! Стигнах до там я статията ви и се отказах да чета.....
fallback
Последни