fallback

Mazda ремонтира автомобилите по снимка

Клиентите дистанционно разбират цената на поправките

Понякога малка драскотина или вдлъбнатина по автомобила започва да притеснява собствениците, особено с мисли за това колко ли ще струва този дефект да бъде отстранен. Особено сега, по време на пандемията от коронавируса, самоизолацията и карантинния режим.

Японският автомобилен производител Mazda явно е намерил изход от ситуацията, като пусна нова пилотна услуга, която засега ще се предлага във Великобритания, а при успех - и на други пазари. Тя позволява на клиентите да получат бърза оценка на цената на ремонта въз основа на изображенията на щетите. При това напълно безплатно. Достъп до новата услуга, "предназначена да осигури максимален комфорт и спокойствие", може да бъде получен в раздел "Аварии и ремонти" на официалния уебсайт на Mazda.

"Възможен е всякакъв ремонт - от досадна вдлъбнатина, получена на паркинг, до сериозни повреди. Всеки може да бъде сигурен, че автомобилът му ще бъде ремонтиран от квалифициран специалист с използване на оригинални части на Mazda, за да се гарантира, че колата ще се върне в първоначалното й заводско състояние", посочват от японската компания.

Mazda предлага широка гама от услуги за обслужване на пострадали превозни средства на новия си портал за отстраняването на щети, включително Mazda Excess Return и Call Mazda First, както и безплатна 24-часова пътна помощ за всеки шофьор на Mazda при възникнало пътно-транспортно произшествие.

fallback
fallback
Последни