fallback

10 заклети врагове от 80-те години!

Противопоставянето превърна някои от тези коли в легенди

През 80-те години на миналия век се появиха някои наистина невероятни автомобили, които спечелиха много фенове по света. По това време децата събираха изрезки от списания, картинки от дъвките Turbo и плаката с коли, които се превърнаха в легенди.

Нека си спомним 10 знакови модели от този период, като погледнем на противопоставянето между тях. В случая обаче ще заложим не на познатото и баналното съперничество между марки и модели, затова в този списък ги няма Ferrari Testarossa срещу Lamborghini Countach или Peugeot 205 GTi срещу Ford Escort XR3i. 

Снимки: Производителите

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    https://autobild.bg/ford-sierra-cosworth-rs500-%d1%86%d0%b0%d1%80%d1%8f%d1%82-%d0%bd%d0%b0-%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%b5%d1%81%d0%ba%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%88%d0%b0%d0%bc%d0%bf%d0%b8%d0%be%d0%bd/ Ето и защо М3 и Мерца не са били конглокенция на сиеррата. Не са могли да я догонят и след като са направили рестрикции, за да се включат и те в състезанието. :D
  • #3
    Майстора ( преди 4 години )
    На онези Фастри и Кадети предимството им беше инжекцията Бош-Мотроник. А най-добрият 4-цилиндров турбо мотор беше легендарният C20LET на Калибра 4x4 Turbo. Почти елиминиран турбо лаг и то в средата на 90-те. Само научете се да пишете с тея "Й" бе хора! Един случаЙ - много случаИ. Един завоЙ - много завоИ. коЙ съм аз - коИ сме ние. / и батериИ НЕ се пише с Й-кратко.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Тези с Гоуфовете му дишаха само пушилките. Много басове съм печелил и много пари изкарах от моя Kadett GSi. Гоуфовете с разни тунинги и какво ли не и все след мен бяха. На моя единствено генерацията и спортен филтър бях сложил. Това беше пипано и нищо повече, а колата, като ракета. Наистина много вървеше и голям кеф доставяше. Опелите бяха по онова време много добри коли. Единствено ръждата им беше недостатъка. После имах Вектра със същия мотор.И тя вървеше много,но беше по-тежка и от там по-зле
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Kadett GSi имаше няколко модификации. Моят беше не 156 к.с., а 150 к.с. Голяма бегачка беше тази кола и много състезателчета съм ги наказвал. Основно предимство беше ниското тегло и добрата аеродинамика. Също така части и консумативи имаше много и не се разваляше много. Доста надеждна машина, въпреки, че я карах на макс в повечето случай. С най-голямо нежелание се разделих с нея, но трябваше да я продам, защото започна да ръждясва ужасно много и то навсякъде. Това и беше недостатъка.
fallback
Последни