fallback

BMW M8 се пробва срещу Ferrari GTC4 и Nissan GT-R

Три различни като концепция модела се състезават на писта (ВИДЕО)

Блогърите от YouTube-канал carwow организираха поредното състезание, като този път сили премериха новото купе BMW M8 Competition, четириместният гранд-турър Ferrari GTC4 Lusso и тунинг-версия на Nissan GT-R. Спортните коли бяха сравнени при старт от място на 1/4-миля, старт в движение при различни режими и ефективност на спирането при скорост от 112 км/ч.

Купето BMW M8 Competition е един от последните модели на баварския производител. Под капака му е поставен 4,4-литров V8 туин-турбо с мощност 625 к.с., който е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Теглото на колата е 1960 кг., като във Великобритания тя струва 120 000 паунда.

Ferrari GTC4 Lusso е към края на жизнения си цикъл, тъй като дебютира още през 2016 г. Гранд-турърът разчита на 6,3-литров атмосферен V12 с 690 к.с. и 697 Нм въртящ момент, а трансмисията е 7-степенна роботизирана. Спортната кола тежи 1920 кг., а цената в момента е 170 000 паунда.

Nissan GT-R е в производство от 2008 г., като на няколко пъти получи минимални обновявания. Японското купе се задвижва от 3,8-литров туин-турбо V6, чиято мощност в случая е увеличена до 630 к.с. и 780 Нм. Трансмисията е 6-степенна автоматична, а теглото е 1750 кг. На старо този автомобил се продава за около 27 000 паунда.

Трите напълно различни коли е вместват в 0,6 секунди при надпреварата на 402 метра. „Най-неспортното” Ferrari и най-бързото BMW показват приблизително еднакви резултати, докато представянето на Nissan GT-R е напълно достойно с оглед на разликата в цената и времето на производство.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #11
    ОНЯ С КОНЯ ( преди 4 години )
    Евала на баварката...
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Нисанът наистина хвърляше скоростни кутии в първите си версии. Даже доколкото си спомням се беше заформил сландал около това. 2007 не е чак толкова далече и хората си спомнят.
  • #9
    nemo ( преди 4 години )
    Хвърлял скоростни кутии хахахахаха.... Някои имат спешна нужда от лекар. Стоков ГТР не е чупил кутии, ама нали трябва да се чете. И как го постигнаха това 11.6 като стоков прави помалко :)))).
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    сравнение на портокал с краставица и ябълка
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Тея Фосили ще направят теслата на пух и прах, ако трябва да се кара мъжката 20-30 минути по завои.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Да бяха сложили и една Тесла P100D срещу тия фосили.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Тук много коментатори. Законите на физиката не се плашат от технологиите. Ускоренията на автомобилите няма накъде да вървят толкова. Това, че БМВ-то е от днеска, Ферарито от вчера, а Нисан-ът от оня ден не значи нищо. Следващият скок ще е чрез тока, но пак няма да има кой знае какви промени. Все пак хора ги карат тея коли и резките смени на скоростта не са полезни - пример свободно падане и удар в земята.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #1 Да извадиш кола в пъти по-скъпа и да биеш само с 0,6 сек кола на 12 г. не говори много добре за БМВ. Сори БМВ, ама с толкова пари струваща тази кола не се представяте много добре. За парите си Нисана е най-доброто, което човек може да избере. Правиш му тунинг за около 20 000 евро и двете коли от теста ще ти гледат задните светлини. И то кола в пъти по-евтина заедно с тунинга и всичко.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Nissan GT-R е кола на 12 години и в цената е по-евтин от едната кола 5 пъти, а от другата 10 пъти. Въпреки тези сериозни разлики беше достоен съперник и с минимална разлика спрямо другите. Интересно ми е защо не взеха най-мощната официална модификация със 720 к.с.? Явно, защото щеше да е срамно Nissan GT-R на 12 години да ги напердаши тези нови и много скъпи спортисти.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Нисана остаря, защото Гон искаше да спира производството на ГТР модела, понеже бил нерентабилен и не се печелело много от него. А това е една икона и запазен знак за марката. Ама така е, когато разни меринджеи гонещи единствено печалбите управляват фирмите. Японците надигнаха вой и го оставиха модела, но пари не се даваха за развитие или за вадене на нов модел. Та това е причината, а не че Нисан не са искали. Сега с тази криза ще е още по-трудно да извадят нещо ново, което е наистина жалко.
fallback
Последни