fallback

Собственици на новия Corvette са разочаровани от салона

От Chevrolet признаха за проблем с елементи от интериора

Все повече снимки на новия Chevrolet Corvette излизат в интернет-пространството. Производството на суперколата закъсня, но вече върви с пълна сила и доставките до крайните клиенти се осъществяват. А щастливите собственици бързат да се похвалят с придобвиките си. Оказва се обаче, че не всички са доволни.

Един от участниците в Chevrolet Forum показа приборен панел с криви шевове, като буквално повлече крак и след него и други клиенти публикуваха подобни снимки. Любопитното е, че проблемът се среща само при колите с ниво на оборудване LT3, което струва минимум 71 495 долара (базовият вариант LT1 стартира от 59 995 долара). 

От General Motors заявиха, че в момента заедно с дилърите си правят оценка на проблема и обмислят по какъв начин да бъдат компенсирани собствениците на автомобилите. Най-вероятно част от колите, които още не са продадени, ще бъдат отзовани в сервизите на бранда.

Новият Corvette е оборудван с 6,2-литров V8, който за първи път в историята е поставен между двете оси. Също така за първи път роудстътър получава твърд свалящ се покрив. Моделът беше избран за „Автомобил на Северна Америка“ през януари.

Снимка: General Motors

fallback
  • #7
    Хи хи ( преди 4 години )
    Особено Рено и Пижо.
  • #6
    popa ot razgrad ( преди 4 години )
    американците бяха добри в автоиндустрията преди 100 години...сега даже корейците ги минаха...да не говорим за европейците и японците...
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Когато във фабриката на конвейра бачкат латиноси и *** е така. Не ми се мисли и каква салата са направили с техниката. В салона поне се вижда , с техниката проблемите може след време да се проявят. В Германистан положението е горе-долу същото, че и по-зле. Във фабриките дюнерджии и камилари, а това което сглобяват в по-голямата си част идва от Китай. После защо немското било с толкова ниско качество. Има защо. Хамериканските коли поне са по-евтини, а немските хем скъпи, хем скапани...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    130 хил. Лв за кола и тя ***.
  • #3
    Chicho Ficho ( преди 4 години )
    E te zatova sa dosta po-evtini ot evropejskite ekvivalenti. Tova e 72k USD, ekvivalnten germanec e 150k EUR
  • #2
    kron ( преди 4 години )
    Сигурно отделът по качеството работи от вкъщи заради карантината.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Толкова нямало ли е някой да прегледа шевовете преди да монтират таблото?
fallback
Последни