fallback

Volkswagen няма да се откаже от механичните скорости

Докато има хора, които ги търсят, ние ще ги предлагаме, обещават от компанията

Плановете на Volkswagen не включват отказване от механичните скоростни кутии, заяви в интервю за Autoblog - Матиас Рабе, който е ръководител на отдела за техническо развитие на подразделението Volkswagen Passenger Cars. Топ-инженерът беше категоричен, че компанията му ще запази трите педала в автомобила, докато все още има хора, които търсят ръчни скоростни кутии.

Рабе обаче не пожела да разкрие, дали новият VW Golf R, който ще дебютира до края на годината, ще се предлага с механични предавки. Представена наскоро версия GTI (на снимката) стандартно е оборудвана с 6-степенна механична трансмисия, но дизеловият GTD и хибридният GTE са достъпни само с „роботизирана” DSG с 6 и 7 предавки съответно.

В момента VW продава градският мъник Up! GTI и Polo GTI с ръчни скорости, като при втория модел се предлага и DSG-трансмисия. Според Рабе, ръчната смяна на предавките е важна за компанията като цяло, а не само за някои отделни нейни модели. А причината е, че все още има много клиенти на бранда, които искат да имат механични скорости, а не автоматични.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Ръчните скорости са си супер ако искате по евтина кола с по малко обслужване. Ако кара жена в града обаче май е по добре автоматик. Жена ми си караше корсата 1.0 60 к.с. с ръчка, а сега е с малък сув шкода 1.5 тси 150 коня, автоматик и разхода й е същия, ако не и по малък. Значи е вършила големи глупости с ръчната ;-)
  • #11
    Бай Х ( преди 4 години )
    През 2006 един преател ми даде да покарам Типото на майка му - умрела прогнила трошка ама автоматик. 10 минути из квартала и после седмици не можах да се отърва от усещането колко е тъпо и излишно да буташ ръчни скорости. От 2008 колите ми са само автоматик и е живот. Некои беха с пера (i40), но бързо констатирах, че автоматикът е по-умен от мен. Значи аз мога да решавам некои диференциални уравнения, но той много по-добре се сеща каква скорост да включи. Който се мисли по-умен е комплек ...
  • #10
    ( преди 4 години )
  • #9
    До 8 ( преди 4 години )
    У дома и аз и жена ми предпочитаме ръчка и нямаме никакви проблем с факта че *** са три, а краката два :)
  • #8
    Мазда ( преди 4 години )
    Ръчката си е ръчка, супер си е (и) за мен. Да не забравяме обаче, че вече има много жени шофьори, които си искат автоматика, а и за градско каране автоматика си е за предпочитане, определено...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако е за товарен автомобил - да, съгласен! Но,при леките коли е малко по-различно изчислението!! Да приемеме, че има и други професионалисти!
  • #6
    :)))) ( преди 4 години )
    Нищо не товариш повече, когато го правиш правилно. Обратнопропорционално е на натоварването при ускоряване. Всеки шофьор би трябвало да знае какво е генераторно спиране и да го ползва. Понякога може да се окаже и животоспасяващо.
  • #5
    до 1 ( преди 4 години )
    Изобщо не си въобразявай, че спирайки с двигателя правиш нещо полезно! Товариш повече верига /или ремък - което е и по-опасно/, валове и т.н. Най-добрият начин да прехвълиш зъб е точно тоя! Да не говориме, че и скоростната кутия и разказваш играта! Спестяваш некви смешни от спирачки, които ти излизат десеторно на други ремонти!
  • #4
    Скрунджо ( преди 4 години )
    Въпросът не е в това, дали ще се откаже. Въпросът е в това, дали ще продължава ръчната кутия да бъде по-евтин и по-надежден вариант.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Еми нормално то като цяло в Европа никой не се отказва от ръчните и никой не го обмисля а и цената е от главните причини иначе голфа 90 коня вместо 21К евро както сега ще е 22.5К
fallback
Последни