fallback

Кой е по-бърз - Tesla Model S P100D или McLaren 720S?

На хартия двата автомобила имат сходни характеристики (ВИДЕО)

Според влогърите от Carwow Indonesia, McLaren 720S е един от най-бързите автомобили, които са тествали. Всъщност, в последните си три състезания колата надви всички свои съперници. Поради тази причина има известен смисъл този британец де бъде изправен срещу невероятно бързата Tesla Model S P100D.

720S може да се похвали с 4,0-литров V8 двигател с туин-турбо, който развива мощност от 720 конски. Той разполага със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя, задвижване на задните колела и launch control.

Флагманският седан на Tesla е избран за това драг състезание като най-добрия вариант за победа срещу McLaren. Моделът има два електромотора, мощност от 780 коня и ускорява от място до 100 км/ч само за 2,4 сек. При 720S това упражнение отнема от 2,4 до 2,7 сек в зависимост от гумите и пътната настилка.

fallback
  • #5
    TSLA ( преди 4 години )
    На 100-цата силата й е до 200, щото е само с една скорост. Иначе 10.5 на 400 метра може да даде, но с изкорубен интериор. Доказва го момчето от Tesla Racing Channel. А тоя Макларън е царят на драга. Разни пипани Додж Демони над 1000 коня пак му дишат прахта. И това само само със задно. Брилянтна работа за британците.
  • #4
    hahaha ( преди 4 години )
    Консерва с две места с двигател от миналия век бучащ и ревящ с невероятна цена срещу концептуално ново задвижване, огромен автомобил с 5-6 места и багажник.....Що не сравните родстара на Тесла с 6-7000нютона и докарайте, ако искате и 16 цилиндров ДВГ с 10 турбини :))))))))
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Въпреки всички платени тестчета, които наблягат на никому ненужното еднократно ускорение за малко, Теслата си остава надценено пластмасово подобие на кола . Иначе само с Тесла може да имате такова ускорение и да пътувате Бургас София или с 90 или с преспиване.
  • #2
    До 1 ( преди 4 години )
    Недей обижда е *** големия б****к си да със задно е Макларъна но пък е висок 1 и 20 и доста по-малък като цяло а че при над 200км/ч Теслата е по-слаба е ясно
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    проблема на теслата е продуктовото позициониране ако още с първия модел беше направил спорт кар 2+2 на цени над премиум карите и ексклузивни материали и лимитирани екземпляри и с поръчки предплатени за години напред и с капитала и маржа на печалба щеше да е компанията с най голяма пазарна капитализация
fallback
Последни