fallback

Volkswagen обеща "най-чистия дизел в света" за Golf GTD

Двигателят с обем 2,0 литра ще получи нова пречистваща система

Новият Volkswagen Golf GTD ще получи "един от най-чистите дизелови двигатели на света", обещаван от германската компания, като разкриха и подробности за агрегата. Премиерата на модел ще се състои по време на автосалона в Женева в началото на март.

Под капака на новия Volkswagen Golf GTD ще бъде поставен мотор 2.0 TDI Evo от семейството EA288, който е сериозно модернизиран. Двигателят е получил технология за "двойно дозиране", което означава два селективни неутрализатора на азотни оксиди (SCR) и отделни дюзи за впръскване на AdBlue в потока отделяни газове. Резултатът от работата на тази система е намаление на нивата на азотни оксиди с 80%.

Това позволява на Volkswagen да твърди, че 2.0 TDI Evo е не само най-чистият двигател, поставян някога на Golf, но и е един от най-екологичните в света. На стандартния модел моторът предлага 115 или 150 к.с., но при GTD ще развива 200 к.с. (при предишното поколение мощността му беше 185 к.с. и 350 Нм).

Представеното през миналата година осмо поколение на VW Golf е изградено на последна версия на платформата MQB. Моделът се предлага в 5 хибидни версии  "умерени" eTSI и две зареждащи се eHybrid. В тяхната основа са 1,0-литров бензинов турбомотор, а също така и турбодвигатели 1.5 TSI и 2.0 TDI. Освен GTD, през тази година компанията ще представи и новите Golf GTI и R.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #32
    carpe_diem ( преди 4 години )
    Хаха, намаляват азотните окиси с 80%.Преди бяха 40 пъти над нормата, сега ще са само 10 пъти над нормата :D
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    Ще изчезнат както парния двигател го няма вече, а то верно имаше един луд който си беше преправил ладата на дърва и въглища.
  • #30
    #2 до 555 ( преди 4 години )
    Прочети отново първия ми коментар и се опитай да го осмислиш. Написах към днешна дата, за какви голф 5-*** ми говориш и за какви махнати дпф-и?! Вече сме при голф 8...Относно мерцедеса, който споменаваш, наясно ли си как се произвежда водород към днешна дата? П.п. в какво се изразява разбирането ти от автомобили в биографията?
  • #29
    Реалност ( преди 4 години )
    Проекта за чист дизел на VW за съжаление бе забавен от непредвидено закъснение в доставките на нови маймуни (макаци), които се използват за емисионните тестове.
  • #28
    до 28 ( преди 4 години )
    Не знам кой пише глупости ти май удобно пропусна модулна и прочете само платформа изобщо не съм писал за първия електромобил по-скоро твоето е глупост и няма общо с моя коментар аз пиша за MEB
  • #27
    Kihon ( преди 4 години )
    Това е бъдещето, а в Германия вече е и настояще - Toyota Mirai.
  • #26
    Kihon ( преди 4 години )
    https://***.investor.bg/analizi/447/a/zashto-bydeshteto-e-na-toyota-mirai-a-ne-na-tesla-291144/
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    Някои май не знаят че първата модулна платформа за електромобили е на ФВ и първия електромобил който не е Тесла или китайски с очаквано търсене от над 100К годишно е VW ID3
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, пак започнаха да претоплят манджата за чистите дизели! луд умора няма са казали хората и така с немците и техните дизели. Правят, струва и накрая все дизел, та дизел. Пълни нещастници са, което е неоспорим факт! Всички се развиват и вървят напред, а те продължават да тракат, пуфтят и димят с нафтови печки, обещавайки да са чисти. На тези лъжи, едва ли има нормален човек да вярва. Форумната *** вярва, но ние говорим за нормални хора все пак...
  • #23
    Поглед в бъдещето ( преди 4 години )
    Убеден съм че вече се "тресат" от страх премиум немските марки, с такава преднина и сила ги удариха с модерни разработки и американци,японци,корейци,че и китайци! И всичките тези разработки нямат нищо общо с дизела! Ще я загубят тази "война" ,ако залагат на дизела и се опитват да изстискат още някой"лев" оттам!Много парички (вече хвърлят) за да наваксат,но джобчето не им е изтънявало так никога, и тепърва ще изтънчява!
fallback
Последни