fallback

Европейският Mustang Mach-E ще има пробег 600 км

На Стария континент Ford ще продава 3 версии на електрически си кросоувър

Компанията Ford официално представи европейската версия на електрическия си кросоувър Mustang Mach-E. Пробегът на автомобила ще варира от 420 до 600 км, а мощността на електромоторите - от 258 до 338 к.с.

На външен вид версията за Европа ще може да се различи по основните фарове, които са останали без вертикалните секции, познати от американския вариант, а също така и по черния контур на решетката на радиатора.

На Стария континент Ford ще предлага кросоувъра в 3 нива на оборудване - Mach-E RWD, Mach-E AWD, и Mach-E First Edition. Първото получава задно задвижване и две батерии по избор. В базовия варант електромоторът развива 258 к.с. и 415 Нм, а акумулаторът има капаците от 75,7 кВт/ч, което трябва да стигне за пробег от 450 км (по цикъла WLTP).

Следващото ниво е с пробег 600 км, като това се постига, благодарение на батерия с капацитет 98,9 кВт/ч. И тук задвижването е към задната ос, но моторът е малко по-мощен - 285 к.с. и 415 Нм. 

Другите два варианта са със задвижване на четирите колела, като първият е със стандартната батерия, която осигурява 420 км пробег. В случая има два електромотора със сумарна мощност 258 к.с. и 581 Нм. При втория агрегатите са форсирани до 338 к.с. и 581 Нм, като пробегът скача до 540 км.

Топ-версията First Edition повтаря тази със задвижване на четирите колела, но батерията е по-мощна, което осигурава пробег от 600 км. Освен това, тя е и с по-богато оборудване, но както и при останалите, и при нея максимална скорост е ограничена на 180 км/ч. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, докато тези със задно предаване се нуждаят от 7 секунди.

Още снимки - вижте в галерията:

Зареждането на батерии от 10 до 80% отнема около 38 минути, само при най-мощния вариант времето е 44 минути. Базовата версия може да бъде включена към източник на енергия с мощност до 115 кВт, докато тази с 4х4 издържа до 150 кВт.

Снимки: Ford

fallback
  • #9
    До 8 ( преди 4 години )
    Е аз от там ги видях ти се бъркаш цена за ГТ не видях може и 67К да е както пишеш не знам тази която пиша аз е за дълъг обхват с 2 мотора и пробега на ГТ няма да е 600км а по-близо до 500км но както и да е
  • #8
    асдасф ( преди 4 години )
    Абе брат зарежи ги тия цени и общи приказки. Ел коли ще правят ония дето могат да си набавят батерии, тоест или имат заводи или вече сключени договори за доставка и то дългосрочни с други производители на батерии. За сега подсигурени са Теслите и донякъде ФВ груп! Другите може да стане като с Мерцедес дето трябвало едни бройки да направят, но доставчика не смогнал или не искал произведе батерии и т.н.! Това е голям проблем за идустрията, батериите и като количества и като цени и т.н.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 Колега виж сайта на Форд Германия и разцъкай да видиш, че не е 63 000 а е 67 000 евро най-силната версия ГТ с 600 км и 2 ел.мотора на двете оси. Както и да е все тая, защото при такива цени не ги виждам изобщо как и какво ще продадат при условие, че чак след година и половина ще започнат доставките в най-добрия случай но подозирам, че ще е доста повече докато Тесла са на пазара и то с по-добри характеристики и по-добри цени. Така, че Форд с тази политика не ги виждам изобщо.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Има цени в Германия базовия със задно и 450км пробег струва 47К евро и с 600км е 55К евро а версиите с 2 мотора са съответно 54К и 63К евро и имат към 10% по-малко пробег от тези със задно тоест цените са сравними с Тесла при сравним пробег но значително по-слаби ускорение и ефективност
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    В Германия започнаха да приемат предварителни поръчки на този "Мустанг". Цените не са изобщо за споменаване и с право не са казани в статията. Базовия модел започва от 47 000 евро и стига до 67 000 евро с голямата батерия. Първите доставки ще са най-рано лятото на 2021 г. Значи не само визуално копират Тесла, но и начините на продажби са същите. Освен това данните и характеристиките е упоменато, че са лабораторно изчислени и може да се различават от реалните. Т.е.купуваш нещо,което е нищо.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Решетката отпред е уникално грозна. Уж при електричките имат свободата да измислят и слагат каквото си искат, защото няма какво да охлаждат, но въпреки това не се справят в този случай. Също така да нарекат това нещо Мустанг е жива подигравка. С право в САЩ любителите на модела, който е легенда и има много фенове по цял свят недоволстват и дори протестираха. От Форд не ги взеха на сериозно и си правят каквото искат. С тази политика ще глътнат вода ми се струва. Подиграват се на феновете!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Какъв е този таблет по средата.Стои така сякаш не е за там и някой е решил просто да го плясне.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Както се вижда, производителите масово започнаха да копират Тесла. Европейците също го правят особено с големия таблет на централната конзола. Този Форд обаче с нищо не впечатлява. С тези 7 сек при такава мощност си е пълна трагедия. Разбира се не това е толкова важно, но все пак не е без значение. Нищо не се споменава за цени. Имам чувството, че не са за казване и ако са близки до тези на Тесла не виждам никаква основателна причина човек да си купи Форд вместо Тесла.
  • #1
    GP ( преди 4 години )
    Не не прилича на Тесла изобщо
fallback
Последни