Компанията Ford официално представи европейската версия на електрическия си кросоувър Mustang Mach-E. Пробегът на автомобила ще варира от 420 до 600 км, а мощността на електромоторите - от 258 до 338 к.с.
На външен вид версията за Европа ще може да се различи по основните фарове, които са останали без вертикалните секции, познати от американския вариант, а също така и по черния контур на решетката на радиатора.
На Стария континент Ford ще предлага кросоувъра в 3 нива на оборудване - Mach-E RWD, Mach-E AWD, и Mach-E First Edition. Първото получава задно задвижване и две батерии по избор. В базовия варант електромоторът развива 258 к.с. и 415 Нм, а акумулаторът има капаците от 75,7 кВт/ч, което трябва да стигне за пробег от 450 км (по цикъла WLTP).
Следващото ниво е с пробег 600 км, като това се постига, благодарение на батерия с капацитет 98,9 кВт/ч. И тук задвижването е към задната ос, но моторът е малко по-мощен - 285 к.с. и 415 Нм.
Другите два варианта са със задвижване на четирите колела, като първият е със стандартната батерия, която осигурява 420 км пробег. В случая има два електромотора със сумарна мощност 258 к.с. и 581 Нм. При втория агрегатите са форсирани до 338 к.с. и 581 Нм, като пробегът скача до 540 км.
Топ-версията First Edition повтаря тази със задвижване на четирите колела, но батерията е по-мощна, което осигурава пробег от 600 км. Освен това, тя е и с по-богато оборудване, но както и при останалите, и при нея максимална скорост е ограничена на 180 км/ч. Тя ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, докато тези със задно предаване се нуждаят от 7 секунди.
Още снимки - вижте в галерията:
Зареждането на батерии от 10 до 80% отнема около 38 минути, само при най-мощния вариант времето е 44 минути. Базовата версия може да бъде включена към източник на енергия с мощност до 115 кВт, докато тази с 4х4 издържа до 150 кВт.
Снимки: Ford