fallback

Cadillac представи новия Escalade

Всъдеходът порасна на размери и получи най-модерни технологии

В Лос Анджелис се състоя премиерата на новия Cadillac Escalade. Всъдеходът е сериозно променен, като е сменил платформата и на размери вече е еднакъв с дебютиралите по-рано Chevrolet Suburban и GMC Yukon. Това гарантира повече място за пасажерите на третия ред седалки, както и повече място за багаж.

На външен вид новия Cadillac Escalade може да бъде отличен от предшественика си по преработената решетка на радиатора, новата главна оптика, а също така и по формата на задните светлини и новите 22-цолови джанти.

Голяма изненада обаче е в салона, където е поставен 38-инчов дисплей. От Cadillac твърдят, че това е най-големият екран в автомобилната индустрия, но всъщност става дума за 3 дисплея. Отляво на волана има 7,2-инчов, който е предназначен за водача, като на него излизат данните за пътуването. Зад кормилото е поставен 14,2-инчов приборен панел, а вляво се намира 16,9-инчов екран на мултимедийната система и климатика. 

И трите монитора използват OLED-технология с удвоена плътност на пикселите, като от Cadillac твърдят, че те са с възможно най-ясна картина. Предвидени са още 2 монитора с диагонал 12,6 инча за пътниците на втория ред седалки, които се предлагат като опция. Тези пред водача обаче са включени в базовото оборудване на всъдехода.

Освен това, се предлага и модернизирана навигационна система с технология да допълнена реалност, подобна на тази на някои модели Mercedes-Benz. Специални камеры предаван на екрана картина от улиците в реално време.

Друга ново за Escalade e системата Super Cruise, с чиято помощ водачът може да управлява автомобила без ръце на някои скоростни магистрали. Автомобилът е получи и модерна аудиосистема с  36 колони (преди предишното поколение на модела те бяха "само" 19). Акустичната система може да регулира нивото на звука, благодарение на вградени в седалките микрофони, а освен това е закачена към навигацията.

Задвижването на Cadillac Escalade, моделна година 2021, става с 6,2-литров V8 на GM, развиващ мощност от 420 к.с. Дизеловата версия получава 3,0-литров редови Duramax с 280 к.с. Максималният въртящ момент е идентичен и при двата мотора - 623 Нм, като те се предават с 10-степенна автоматична скоростна кутия. Задвижването е задно, а като опция се предлага система 4х4.

Промени има и по окачването, което отзад вече е независимо. За Escalade традиционно се предлага адаптивна схема Magnetic Ride Control, но със смяната на поколенията вече е достъпно (като опция) и пневматично окачване с адаптивни амортисьори, които могат да променят пътния просвет - както автоматично, така и по желание на водача. Освен това има възможност за блокировка на задния диференциал с електронно управление.

Още снимки - вижте в галерията.

Продажбите на всъдехода стартират през лятото, а от компанията обещават съвсем скоро да публикуват и цените.

Снимки: Motor1, General Motors

fallback
  • #4
    JEEP ( преди 4 години )
    Безличен като дизайн, следващ поредната *** мода - "отдолу едни големи фарове, отгоре тесни и дръпнати". Иначе със сигурност е много добър автомобил, но не е за обикновени хора, аз искам да ми останат и малко пари в джоба, ако си го купя.
  • #3
    Бадем ( преди 4 години )
    Бих го взел с кеф.
  • #2
    Веско ( преди 4 години )
    Все ще питам, "новата главна оптика", нови фарове ли са? Или камери? Щото другаде оптика не знам да се ползва, освен ако няма далекомер оптичен.
  • #1
    .. ( преди 4 години )
    Следващите версии ще имат в базовия си пакет стълба за да можеш да се качиш.И едно изискване ще има, за да си го купиш, да си поне 1.85, че иначе няма как да додрапаш до дръжката на вратата. :)А за слизане, предвиден е бързоотварящ се парашут, но тук също има една уловка, парашута не може да се ползва от индивиди с тегло на 120 кила.Ай наздраве :)
fallback
Последни