fallback

Volkswagen показа по-реалистично новото Caddy

Следващото поколение няма да е така радикално, както загатваха първите скици

Дебютът на новия Volkswagen Caddy е насрочен за 20-и февруари и фирмата пуска малко по малко официалната информация за обичания лекотоварен модел. Представени бяха и нови снимки, от които може да се съди за финалната форма. Изводът от тях е, че Caddy няма да бъде така радикален, както бе загатнато с първите скици с жълтия модел (виж снимката по-долу).

В петата си генерация Caddy ще бъде изцяло нов автомобил, без да бъде използвана нито една част от стария. Той ще се предлага отново в дължини с две различни междуосия. Досега Caddy бе дълъг 4,41 м, а Caddy Maxi – 4,88 м.  

Новите илюстрации показват карго-версията на модела с панели в задната част. Линията на покрива се спуска леко назад, а по желание гумите ще бъдат в по-голям размер. Ясно е едно: както леките модели на марката, промените в стила ще бъдат еволюционни вместо революционни.

Иновативна ще бъде графиката на светодиодите. Предните светлини се вписват в решетката и визуално продължават в страничните линии. В задната част се очаква да видим вертикално подредени стопове. Запазени ще бъдат големият товарен обем и гъвкавостта в салона.  

Първите скици, разпространени в края на миналата година, обещаваха революция в дизайна. Но после са се намесили практическите съображения

Официално от Volkswagen говорят за повече динамика и спортно поведение. Едва ли можем да очакваме Caddy GTI, но поне на външен вид моделът изглежда по-стегнато. Най-голям в сегмента ще бъде и панорамният стъклен покрив.

В автомобила място ще намерят повече системи за асистенция. Подобно на новия Golf 8, и Caddy ще бъде все по-свързано. Производителят говори за „устройство с информация в реално време на колела“.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Люси пише ПОЛЗВАМ а не продавам! Чети и не пиши глупости!
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Люси, продаваш ги щот са много убави нали? Хахаха, всеки авто джамбаз ще ти каже същото, че гробницата, която продава е бвз дефекти. А специално при Фолк с Ваген да ти кажат, че е без дефекти звучи, като виц. Дефект и ФВ са синоними! Факт!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Викаш без дефекти и двете. То какви дефекти да имат, като всичко е консуматив при тея кошници. От опит го казвам. Фирмата имаше 5 служебни Кадита. Само проблеми и повреди. На собственика му писна и ги продаде и купи Дачии. Определено Дачиите се оказват до този момент по-здрави. Не са цвете за мирисане и те, но са доста по-добре от Кади. И като сложиш, че са по-евтини и много по-евтино и лесно обслужване, то Кади не е никаква оферта. А между другото шефа е фен на ФВ, но ги разкара въпреки това.
  • #5
    Люси ( преди 4 години )
    Ползвам 2 бр. служебни кадита първото 2sdi премина 250000км. Без дефект никакъв. 2то 1.6tdi е на 150000км. И все още няма проблем.
  • #4
    Щирлиц ( преди 4 години )
    Германското грозде е кисело,затова /не/яжте румънско.Румънското само прилича на грозде.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Каквито и скици да пущат, Кадито си е тотален шит! Една от най-скапаните, трошливи и проблемни коли с всички детски и всякакви други болести типични за концерна. Ако на някой му трябва евтина и сравнително здрава кола, която да е функционала и да я ползва за товарно магаре, изборът е Дачия Докер. Вземаш си нещо по-добро на половин цена и с много по-евтина експлоатация и обслужване.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Чудна кошница е Caddy- то.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Чудна колица е Caddy- то.
fallback
Последни