fallback

Ford Mustang бе зареден със 760 к.с.

Американската фирма Roush вдига мощността почти до нивото на Shelby GT500

Ако притежавате Ford Mustang и ви се иска мощността му да е на нивото на Shelby GT500 за по-скромна сума, американската тунинг-фирма Roush ще ви посрещне с отворени обятия. Тя обяви, че въвежда на пазара втората степен на комплекта си с механичен компресор.

Мощността на осемцилиндровия 5-литров V8 е увеличена до 750 американски конски сили, което са 760 европейски или само 11 по-малко от тунингования от Shelby модел GT500 с 5,2-литровия му двигател. В допълнение получавате и над 1000 Нм въртящ момент. И нещо важно – доработката е съвместима както с шестстепенната ръчна, така и с автоматичната предавателна кутия. При Shelby може да получите само автоматик.

В сърцевината на комплекта „фаза две“ е механичен компресор Eaton TVS R265, който вкарва достатъчно въздух в предните колектори, с което се подобрява термичната и обемната ефективност в целия оборотен диапазон.

За максимална мощност е променена инжекционната система, добавени са междинен охладител, по-голям радиатор и софтуер, който държи двигателя в оптимален режим. Вдигането на мощността е и с помощта на използване на бензин с октаново число 93 (вместо 91). Възможно е използването и на още по-качествен бензин, но Roush не споменава с колко се увеличава мощността тогава, а това би било важно най-вече за европейските клиенти.

В допълнение комплектът предлага подобряване на издръжливостта при натоварване, с което ще бъдат възможни повече обиколки на пистата, преди температурата да се вдигне по-сериозно. Roush твърди, че автомобили с филтър за твърди частици не могат да използват комплекта, но тези, които са готови да платят 7700 долара едва ли ще се притеснят от демонтирането му. Roush дава гаранция от три години и 36 хиляди мили (57 хиляди км).

В комплекта не са включени доработки на други елементи по окачването, спирачките или аеродинамиката. С това спортното представяне се отдалечава от заводски одобрената машина на GT. Но за тези, които не могат да намерят GT500 на разумна цена в Европа, пакетът на Roush е интересна алтернатива.

Снимки: Roush

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Като си фен на някоя марка не умаловажай другите, за да я издигнеш в култ. Много от марките, които не се уважат в българия имат доста добра история и автомобили.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Коментар номер 2 "ПОВЕЧЕ ОТ СОИРТНИТЕ ИМ ИЗПЪЛНЕНИЯ са най-добрите в класа си - Фокус РС(СТ), Фиеста СТ, Ф-150 Раптор и т.н. не е само Мустанга. " Явно ти е трудно четенето с разбирене. В топ класациите не значи, че си на върха, но върха доста често е изпран пристрастно за това гледай първите няколко като връх и то не само за класации на коли, а за всичко. А "превеждането" на изказването има смъсал, че се създаде "кла" спортни пикапи.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    В топ класация, че си не значи, че си на върха!!! Схващаш ли разликата или ти е трудно? А схващаш ли разликата между сериен и спортен модел създаден да се състезава? Май и това ти е трудно! Това, което си написал, как трябва да бъде преведено: "...той създаде класацията в класа на пикапите и е на върха!" Мъчиш се да измислиш някаква сложна глупост, но се е получила някаква каша от празни думи...
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Нека направим анализ ... Фокус РС определено е в топ класациите в класа си!... Фиестата мм... да и тя е в топ-а! ... Раптора мм.. еми той създаде класацията в класа на пикапите и е на върха! Форд ГТ както казва Джерееми Кларксон "The prettyboy GT is better than anything made in Europe" .... Да се върнем ли миналото Фокус РС500, Мустанг гт350, ескорт рс косуърт, сиерра рс косуърт(тая същата бие толкова много е30 и мерцедес ево 2, че променят правелника за да имат някакъв шанс) има и още много др.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    В клас см0тана кола са най-добрите наистина!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    хахахаха били най-добрите в класа си хахаха хайде бе! сигурен ли си или само си четеш клавиатурата?!
  • #2
    ( преди 4 години )
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Mustang е единствения Форд, който бих си купил. Единствената кола от тази марка, която става за нещо. И то само и единствено с двигател V8. Онези джeндъpcки изпълнения с EcoBoost да си ги наврат отзад. Не стават и не са за този автомобил. Все едно да си купиш 4-цилиндрово Ферари...
fallback
Последни