fallback

Още 4 дизелови модела на BMW станаха хибриди

На пазара излиза и бюджетна версия на 3-Series с индекс 318i

Тази пролет дизеловите автомобили от BMW 3-Series, както и кросоувърите X3 и X4 ще бъдат оборудвани с мека хибридна система, съобщиха от германската компания. Тя ще включва 48-волтов стартер-генератор, който ще помага на двигателя по време на ускорение, а също така ще замени старт-стоп системата.

Умерени хибриди ще станат седаните и комбитата BMW 320d, 320d xDrive, както и кросоувърите X3 xDrive20d и X4 xDrive20d. Всички те ще бъдат оборудвани със стартер-генератор с мощност 11 коня,  захранван от 48-волтова батерия. Електромоторът ще позволи малко увеличение на мощността при резки ускорения и ще осигури по-честа работа на двигателя в оптимизиран диапазон на натоварване. Възложени му са и функциите на старт-стоп системата: стартер-генераторът ще изключва двигателя при спиране (ако скоростта падне под 15 км/ч) или при спускане по наклон (до 160 км/ч).

Разходът на гориво на хибридното BMW 320d ще бъде 4-4,1 литра на 100 км, на 320d xDrive - 4,2-4,3 литра, а на X3 xDrive20d и X4 xDrive20d - 4,8-5,1 литра. Тоест, средно, ефективността на четирите модела ще се подобри с 0,5%.

Също през пролетта в гамата на BMW 3-Series ще се появи нова бюджетна версия с индекс 318i. Такива автомобили ще бъдат оборудвани с 2-литров турбо двигател с мощност от 156 коня (250 Нм) и 8-степенен автоматик Steptronic. От място до 100 км/ч седанът BMW 318i ще ускорява за 8,4 сек, а комбито - 8,7 сек. Максималната скорост ще бъде съответно 223 и 220 км/ч.

Снимки: Motor

fallback
  • #10
    Доктора ( преди 4 години )
    Това е за *** и колкото да се води по документи че е "хибрид" за да купуват джендърите и блондинките.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Дизела, ДОКАЗАНО многократно не е добър вариант за хибрид! Хората са измислили ДОКАЗАНО ефективни и икономични бензинови хибриди, но тракториста - вари го, печи го взе към нафтата го влече. Дизела е ефективен при непрекъсната умерена работа, а не при прекъсвания и паления, каквито са непрекъснати при хибридите, дори и на магистрала да се карат само. Винаги имаш намаляне на скорост, отпущане на газта и т.н. Да не говорим, че имаш ли дизелов двигател дори и хибрид да е в много градове не си желан.
  • #8
    до: #6 ( преди 4 години )
    За кой точно дизел плъгин хибрид става на въпрос? Марка, модел?
  • #7
    Бря ( преди 4 години )
    Най-сетне от БМВ да се доближат до французите
  • #6
    к. к. ( преди 4 години )
    Дизел плъгин хибрид - колата на следващото десетилетие. Не за нещо друго, а заради безумните изисквания за снижаване на въглеродните емисии. В града - на ток, на магистралата - добрият, неуморим и мощен дизел...
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    средно, ефективността на четирите модела ще се подобри с 0,5% обаче пък цената на колата ще е вдигне с 10% и всъщност ефективността е във финансовата, а не в техническата част!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тея така и не разбраха, че с моторче за чистачки хибрид не се прави. Японците от Тойота ги учеха, даваха им технологии, но немеца си е немец. Каквото пипне и го оси-ра.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, типично по немски правене на хибриди, колкото да ви вземат парите: средно, ефективността на четирите модела ще се подобри с 0,5%. Ефективноста се е подобрила на теория с 0,5%, а на практика може да се окаже, че харчи повече, както навремето на един тест на Мерцедес хибрид Е класа хибридната версия изхарчи малко повече гориво от нехибридната. с един и същи мотор двете коли по едно и също време на един и същи маршрут. Немска му работа, обаче си нагласете едни 5000Е повече за хибрида!
  • #2
    Това не са .. ( преди 4 години )
    БМВ-та.
  • #1
    Dimi ( преди 4 години )
    "ефективността на четирите модела ще се подобри с 0,5%"голяма далавера
fallback
Последни