fallback

15-те най-продавани нови автомобили в България през 2019

Компаниите с най-голям ръст и най-голям спад вероятно ще ви изненадат

Румънската Dacia си остава най-популярният нов автомобил на българския пазар, показват обобщените данни на МВР за регистрациите през 2019 година. Според тях пазарът е пораснал с около 8 на сто спрямо предишната година, като почти всички компании подобряват резултатите си.

В луксозния сегмент убедителен лидер си остава BMW. С най-големи ръстове пък могат да се похвалят дъщерната марка на баварците MINI и британската Lend Rover - с по почти 50% повече регистрации спрямо 2018

Сравнително по-сериозни спадове има само при три от значимите играчи на пазара. Audi отчита около 21% надолу, но това се дължи по-скоро на общоевропейските затруднения на компанията със сертифицирането на гамата по новия цикъл WLTP. Регистрациите на Great Wall са се сринали с почти 80% спрямо 2018 (дори като броим заедно двете отделили се марки - Great Wall и Haval), но пък резултатът тогава се дължеше на една по-голяма спечелена обществена поръчка. Спадът при Infiniti - 23.5% - се дължи изцяло на глобалното решение на концерна Nissan да оттегли луксозния си бранд от Eвропа.

15-те най-продавани марки в България:

 

МАРКИ С НАД 100 РЕГИСТРАЦИИ: Mercedes-Benz 914, Mazda 714, Audi 624, "Лада" 455, Seat 402, Land Rover 301, Honda 269, Volvo 260, MINI 231, Mitsubishi 231, Jeep 206, Infiniti 165, Lexus 160 МАРКИ С ПОД 100 РЕГИСТРАЦИИ: УАЗ 96, Porsche 95, Ssangyong 94, Jaguar 71, Alfa Romeo 64, Subaru 64, Haval 57, Great Wall 45, Maserati 31, Tesla 16, Mahindra 11, Ferrari 5, Lamborghini 5, DS 5, Bentley 3, DR 3, Rolls-Royce 2, McLaren 2, Lancia, Lotus, Morgan, Sin Car - по 1

 

 

fallback
  • #32
    А бе ... ( преди 4 години )
    щом неуДачията и недоразумението рено са на двете челни места, сметай що за държава е това!
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    Купих си новата Toyota Ch-r.Беше налична и от 55 хил.лв ми смъкнаха 16%.Абе друго си е новият автомобил,каквото и да си говорим.Живи здрави
  • #30
    сектант ( преди 4 години )
    Дачия Дъстър е номер 1 - това всичкото горе е шкарто.
  • #29
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Виждам тук един юнак се вихри за неговата витара.Виж, не бъркай сузуки с колите, това са моторикши за сиромаси сглобявани в Пакистан и Индия.Виж вин номера какъв е.
  • #28
    анонимен ( преди 4 години )
    Имам нова кола, 1 година е и малко над 30к излезе с доста добра отстъпка, вноската е под 500 лв., какво сте се разревали не мога да разбера, кое е скъпото?
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    Продажбите на нови автомобили в най-бедната европейска страна са за реекспорт, на приближени към властта лица и участници в схеми и държавни поръчки, фирменни автомобили и съвсем незначителнен дял частни лица. Това е положението, каквото и да ви приказват управляващите и колкото и да ви лъжат как сме се оправяли и сме забогатявали и видите ли сме купували все повече нови коли. Ако искаха да се знае истината всяка година можеше да се прави статистика за автомобилите реекспорт например, ама не...
  • #26
    Капаците ( преди 4 години )
    А МВР, дали може да извади справка, колко от тези автомобили са отрегистрирани....май са много, щот и по пътищата ги няма."Куха статистика"
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    От кога пациентите на специализираните здравни заведения с решетки на прозорците, започнаха да се правят на доктори? Предполагам в същото отделение си емат Наполеон, Сталин, Ленин, Живков и още знайни и незнайни личности. Все пак и "доктор" трябва да си имат тези известни хора. Ние във форума си го знаем *** обаче.
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха форумната *** се хвали с нов внос нафтова печка, че била много убава хахаха браво бе селски. Хората си купуват нови коли, а ти селски пак нов внос. А Тигана, който си взел как е със спирачките? Зле! На тестовете за безопасност е също зле. Техниката и надежността са си традиционно зле не само за модела, а за цялата марка. Така, че като се хвалиш погледни каква каруца караш и тогава го прави!
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    ДоХторе, умрял си ти, а не двигателя. Сравни теглата на двете коли и ще разбереш какъв толуп си взел. Всички се отказват от дизелите, а нашия аграр се хвали с такъв. Браво! Ето заради такива сме толкова развита държава. Значи на Сузуки мотора бил "умрял", дето АБ на продължителния тест го разглобиха и не намериха никакви следи от износване по цилиндри и бутала и никъде другаде, а със същата кубатура и мощност на ВАГ мотора е много убав и редакторите на АБ си носят 5л.туба с масло в багажнка.
fallback
Последни