fallback

Може ли Volvo S60 да се пребори с германските си конкуренти?

Седанът на Polestar се изправя срещу BMW M340i, Audi S4 и Mercedes-AMG E53 (ВИДЕО)

Екипът на британския канал Carwow организира поредната надпревара между мощни автомобили, като този път целта е да се разбере дали най-мощната версия на шведския седан Volvo S60 може да се справи с трите си германски конкурента - BMW M340i, Audi S4 и Mercedes-AMG E53.

В случая, това Volvo S60 е доработено от ателието Polestar Engineered. Третото поколение на модела дебютира през 2019 г., като инженерите на Polestar са увеличи мощността на стандартния модел. Седанът разчита на хибриден агрегат, в който влизат 2,0-литров бензинов турбодвигател и електмомотор със съвкупна мощност 415 к.с. Машината е получила също амортисьори Ohlins и масивни спирачки Brembo.

Редом с шведската кола застава комбито Audi S4 Avant, моделна година 2020. То разчита на 3,0-литров турбодизелов V6 с 342 к.с. По този автомобил също е работено допълнително, като за премахване на турбо-дупката инженерите на Audi са поставили задвижван с електричество въздушен компресор. Той помага на турбините да се развъртат по-бързо.

В битката се включва и новото поколение на BMW 3-Series, под чийто капак се намира 3,0-литров редови "шестак" B58B30 с турбо и мощност от 382 к.с. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична, като работи със система за задвижване на четирите колела BMW XDrive. Версията M340i ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,1 секунди.

Последният участник е купето Mercedes-AMG E53. То е оборудвано с 3,0-литров турбодвигател, който е част от мека хибидна система. Резултатът е 429 к.с, благодарение на които това е най-мощният от четирите автомобила на пистата.

Снимки и видео: YouTube

fallback
  • #15
    Анонимен фен на Волв ( преди 4 години )
    Шмотльо!!! :)))))) Когато се качиш на Волво, тогава говори! Аман от завистници и разбирачи! Карайте си бараките и си мълчете по-добре, да не ставате смешни! YV1LF68BCH11***** - айде провери този VIN код и пак ми говори, че е китайски! Ако не ти е известно, шмотльо, всичко марки работят с външни доставчици - от електроника до гуми. Ама болтчетата били китайски! :))) Бош като се прави в Китай, китайски ли е Ве..?! ***! Виждал Волво само на снимка, ама иначе знае... :)))
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    кое му е шведско на s90 ве шмотльо шведското знаменце което е пришито на седалките и емблемата на радиатора автомобила се произвежда в китай от винтчето до гумите товари се на жп платформи и се изнася по всички пазари дори вин номера на автомобила е китайски хс40 също е чайна майна
  • #13
    Анонимен фен на Волв ( преди 4 години )
    Смешници, колко от плюещите Волво скоро са се качвали на такава кола? Колко от плюещите знаят, че Волво не е китайска марка, а само собственост на Geely, които между другото имат и 10% акции на Мерседес. Китаеца дава пари, но всичко друго е шведско! Ама тука много разбирачи, много инженери, но това *** Балкански! Кара 20 годишни таралясници, завижда и плюе, щото гроздето все е високо и кисело! Специално S60 се прави само в Щатите. За двигателите няма да споменавам, всеки да се ограмотява сам!
  • #12
    бай онзи ( преди 4 години )
    Реално това Volvo е около 315-20 коня, щото просто електромотора при драг е... безполезен. Та сравняваме го разбииш ли с неща дето са 60-100 коня нагоре и едва ли не сме учудени от резултата че го дърпат с някоя друга кола напред... жалка псевдо-журналистка и псевдо тестове от тъпчовците от car wow както обикновенно. Апропо с предишното поколение S60 Polestar резултата щеше да е доста по-различен.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Предавам Ви мнението на германец относно Волво, което ми сподели лично:1. Със сигурност марката е премиум, това е най-уважаваната от нас германците вносна марка;2. Ауди и Волво са премиумите с предно предаване, тъй като в Германия има страх( а и много инциденти) при шофиране в зимни условия на германските премиум марки със задно предаване.3. Ако не бяха тези проблеми със задното предаване, нито Ауди, нито Волво щяха въобще да станат премиум ! Специално Ауди печели клиенти точно поради то ...
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    ти когато си купуваш шоколад по упаковката и цената ли го избираш същото е с китайското волво опаковката станиолче ама буквално вътре марципанче след чиято консумация получаваш хранително разстройство и през пет минути влизаш в тоалетната стойте по далеч от волво ако не искате да прекарате живота си в сервизите
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    като гледам колко нови волва се търкалят по улиците стигам до извода че волво от автосалона не могат да излязят явно автомобилистите малко по малко се образоват от интеренет и предпочитат да стоят по далеч от китайските мошеници купили съсипана от форд компания
  • #8
    оНУфРИ ( преди 4 години )
    Не мога да разбера защо акцента е върху Волво, но все пак...ако може да ми отговорите "кой си купува Волво за драг?" Като оставим това настрана представянето на автомобила не беше никак лошо. И следващия път ако може да сравнявате хибриди с хибриди.
  • #7
    До 3 ( преди 4 години )
    Това глупаво сравнение което е направила англ. фирма е между мощни автомобили а не премиум. Четете преди да пишете. А дали Волво има претенции за премиум по скоро да защото предлага високо качествени материали за цената каквото е изискването за премиум. Обема и мощността на двигателя няма нищо общо.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    и само копират китайците предницата на волвото е същата като На аудито
fallback
Последни