fallback

Суперколи с части от масови модели

Конструкторите на тези автомобили са решили да спестят малко средства

Легендарният британски герой Робин Худ е известен с това, че е взимал от богатите и е давал на бедните. В световната автомобилна индустрия е пълно с подобни примери, когато детайли от скъпа и луксозна суперкола се дават на някой бюджетен модел. Оказва се обаче, че понякога се случва и обратното, тъй като разработката на суперкола е доста скъпа и производителите са принудени да търсят евтини части. Ето няколко примера, при които скъпи модели са получили части от достъпни коли, при това от автомобили на други производители.

Снимки: Производителите

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха най се изкефих на Бугатито с огледала на Опел Корса хахаха. Как да е някой детайл да е от друг производител, но кажете ми как можеш да имаш "премиум" Мерцедес и да знаеш, че същите двигатели и платформи ги вграждат и в Дачия. Ей това ми е много комично. Или си вземеш БеЕнВе или Мини, а под ламарините Пежо. За Ауди да не говорим. Шкода и Ауди с едни и същи неща само емблемата, цените и някоя друга джаджа разлиични. Това са немските "премиуми"! Голям смях са!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    .........индустрия. Ходих в завода им миналата година. Оказа се, че най-голямата им поръчка е за производсвто на броните на BMW X2. Имаха мостри в нещо като изложбена зала вътре в завода.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Въпросът е кой е дизайнера и проектанта на тези мигачи. Дали са Ламборгини Ситроен или Пежо. Валео са поризводителите тоест те имат технологични и производствени възможности за изпълнението на зададените детаили. С изненада например разбрах, че фирмата REHAU(Австрия), която е известна с производството си на PVC дограма, произвежда голяма част от платмасовите детайли и компоненти за автомобилната.......
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Faurecia се казва френската компания за интериори. От БМВ до Пежо ползват техни седалки. И в заводите ги произвеждат измъчени момчета от Източна Европа с ластици по китките и лактите, за да може да подпр.два европееца всеки 3 години в нова кола, с Дружба и Младост да се тъпчат със стари такива...
  • #3
    D[V01D] ( преди 4 години )
    Друг интересен факт, който е пропуснат са фаровете на Ламборгини Диабло, взети директно от Нисан 300ZX.
  • #2
    *** ( преди 4 години )
    Още нещо да отбележа.Valeo е една френска корпорация. Голяма.Има една друга мн голяма френска корпорация, не знам как се казва. Произвеждат интериори. Всички немски марки купуват от францизите.Сещате ли се навремето падащите фарове на Кайен. Бяха производство на Валео.
  • #1
    *** ( преди 4 години )
    Имам ситроен ц3 новия. Оня балонения. Има същите мигачи като на ламборгини авентадор. Потърсете в нета ако не вярвате. Също и като пежо 208.Една френска корпорация Valeo произвежда тия мигачи.Нали знаете мдюерцедес има една уникална технология "magic wipers", от самите чистачки пръска, а не от капака.Познайте какво. Технологията винаги си е била на Valeo, прости мерцедес са го кръстили Магически чистачки.Съвсем различни фирми ни произвеждат колите, не са тези които си мислим.
fallback
Последни