IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault освежи Espace

Обновеният модел получи нови матрични LED-фарове

Renault освежи Espace

Минивановете са сред измиращите видове, но все още ги има по нашите пътища. Един познат модел е Renault Espace, който дебютира през 2015 г., а сега получи фейслифт.

Дългият 4,86 м автомобил е получил нови системи за асистенция, като асистент за движение по магистрала и асистент за задръстване. С тяхна помощ автомобилът се движи полуавтономно, като на шосета с повече от една лента автомобилът поема газта, спирачката и управлението. Нов е радарен предупредител за напречен трафик при излизане на заден ход от паркомясто.

Espace е получил и авариен спирачен асистент с разпознаване на пешеходци, както и предупреждение за умора. Асистентът за слепия ъгъл вече работи с радарна, а не с ултразвукова техника.

Друга новост, при това за марката, са матричните LED-фарове, които се напасват автоматично към ситуацията на движение. Те позволяват да се кара перманентно с дълги светлини без да се заслепява насрещното движение, тъй като отделни светодиоди могат да бъдат изключвани. Освен това те имат и 50 процента по-силен светлинен поток. Максималната осветеност вече е 220 метра (175 преди). Чрез предната камера командният блок разпознава насрещно движещи се автомобили на разстояние до 550 метра и движещи се в същата посока автомобили до 360 метра. При опасност от заслепяване се деактивират отделни светодиоди.

Промени има и във външния вид – преработената предна престилка и простираща се на цялата дължина на автомобила хромирана лайсна. Сред новите детайли са и 20-цоловите джанти на топ-версията Initiale Paris.

На борда е и мултимедийната система Easy Link. Тя позволява ъпдейти за софтуера и навигацията по интернет. Сега дисплеят е с големина 9,3 цола. Променени са и детайли на централната конзола и климатроника. Съраунд-системата на Bose е обновена и притежава пет програми за работа. И последно: режимите за движения вече са четири, вместо пет: Eco, Comfort, Sport и свободно конфигурирания My Sense.

Двигателите не са променени. Досега моделът се предлагаше с 1,8-литрово бензиново турбо с 225 к.с. и двулитров дизел. Двете версии са с автоматична кутия с два съединителя.

Снимки: Renault

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    До коментар №2 и двете ми Рена са след 205г. Меган и от две години с Каджар и ядове нямам,и двете са купувани нови не Н-та употреба.Преди имах 19 Шамад на старо и докато го оправя бая зор видях и не малко средства. После обаче само каране и кеф.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 5 дни )
    Идеален автомобил за семейство с две деца и куче. Много добре изглежда. Дай боже някога да е по джоба и на средностатистическия българин.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    потресен ( преди 5 дни )
    Сега дисплеят е с големина 9,3 цола.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Колега Кико, колата е наистина добра. Стана ми обаче интересно, какво разбираш под: “средно статистично БГ. семейство“? Какъв доход трябва да има, за да се нарече така и да може да си купи тази кола?
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 5 дни )
    Карах тази кола в Италия от рента кар! Уникална визия, возия за този клас! Горещо го препоръчвам за средно статистично БГ. семейство!
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Прав си! Наистина колата е за по-големи семейства, но пък и за такива с по 2 деца става. можеш да качиш цялата покъщина и да отидеш на море примерно. Става за товарене, за дълъг път и за всичко. Аз съм с 2 деца и бих си го взел, защото много пътувам и все на далечни места. Комфорта на колата е наистина уникален. Особено да тръгнеш на дълго. Две семейства също се събират и можете да си разделите разходите за пътя. Изобщо, колата е топ за комфорт, само надеждността малко и куца.
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    За какво му е на българина Еспас, както има 1, най-много 2 деца? Тази кола е създадена за големи семейства.
  • #3
    19 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    #1 Еми скъпичко е, за да се продава! Всъщност не толкова цената е проблема, а манталитета на хората. Всеки гледа да се гАзарее с нещо по-така немски „премиум“, а не с практична кола, като Espace. Хората си вземат табуретки Б-клас, 2-ра серия, А2 и т.н. недоразумения, като за същите пари ще си вземат това бижу натъпкано с екстри!
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Espace е единственото Ренде, което бих си взел! Не е много надеждна и електрониката е доста зле и създава проблеми, но пък има возия и комфорт един път. Все едно си в параход. Седалките са супер удобни и екстрите са страшно много и са супер, когато работят. Дано са оправили поне малко качеството! винаги го казвам, защото Рено не са никак лоша марка по принцип, но качеството наистина им куца.Последните надеждни Рендета дето съм имал са Рено 19 и Клио 1998 г. След тях нещата са все зле...
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Това чудо от доста време не се продава в БГ-то.