fallback

Лесна ли е смяната на съединител на Ferrari F50?

Не, не е, и изисква разглобяване на цялата задница

Ако си мислите, че смяната на съединителя на вашия автомобил е сложно нещо, помислете отново. Собствениците на състезателни автомобили с шосеен лиценз попадат в далеч по-трудни ситуации, когато дойде време за обслужването на скъпоценните им играчки. А това включва и разглобяването на автомобила от време на време.

Моделите на Ferraris с централно разположен двигател от 80-те и 90-те са известни с трудното си обслужване. Едно от най-сложните е F50. Това пролича и при смяната на съединителя на един такъв модел от Joe Macari Servicing, официален сервиз за обслужване на Ferrari в Лондон. Собственикът му сподели тайм-лапс видео с няколко снимки от процедурата, извършена през 2017 г.

И така, как се извършва смяната на съединител на суперавтомобил Ferrari с V12? Много ясно, трябва да се разглоби цялата задница. Броня, гуми, окачване, ауспух, всичко. Видеото показва двама механици, които свалят един по един компонентите, за да достигнат до трансаксиалната кутия. Задното окачване остава на пода, докато останалата част от колата се вдига. Разбира се, след разделянето, достъпът до всичко е лесен.

Вижте тази публикация в Instagram.

Happy #F50Friday! Ever wondered how the #FerrariF50 splits in half, to access the clutch? Well, friends, #WonderNoMore...#HappyFriday #Timelapse #F50 #ClutchReplacement #ClutchChange #FerrariLondon #FerrariService #JoeMacariService #JoeMacari

Публикация, споделена от Joe Macari Servicing (@joemacariservice) на Ное 17, 2017 в 12:59 PST

И ако решите да смените сами съединителя на своето F50, вече знаете как се прави.

Снимки: Joe Macari Servicing

fallback
  • #6
    Patanov ( преди 4 години )
    Това да са ми проблемите...
  • #5
    КОЛЧЕВ ( преди 4 години )
    ДО ШОПЕТАТА ДЕТО ДРАСКА ТУК, ПРОСТОТИЙ.ЗА НАЙ НОРМАЛНА СМЯНА НА ТУРБО НА РЕЙНДЖ РОВЪР СЕ ДЕМОНТИРА КУПЕТО ОТ ШАСИТО.. А ГРОЗНИТЕ АУДИТА, И ЗА ПИСТОВ РЕМЪК, ИМ ИЗЧЕЗВА ЦЯЛАТА ПРЕДНИЦА.. ПЛЯМПАЧИ
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми те макароните държат пазара в тоя сегмент. Нека да са макарони...
  • #3
    а бе ... ( преди 4 години )
    макаронски хай-тек, кво друго да очакваш!
  • #2
    Komentator ( преди 4 години )
    Аз имам няколко Ферарита за смяна на съединител. Анонимния ,щом може да ги сменя- направо си е супер. Нещо в сервизите не може да си запиша час. Всичките серивизи са заети в следващите 2 години- имали много ферарита за смяна на съединител :)))))))))))
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Щастливци са тея, дето могат да я имат тая кола.
fallback
Последни