fallback

8 неочаквани неща в новата Skoda Octavia

Моделът запази дизайна и платформата си, но получи куп модерни опции

Skoda Octavia от моделната 2020 година е един от най-очакваните нови автомобили тази година. Петото поколение на лифтбека и комбито направи истински скок напред. Дизайнът на Octavia остава познат, а платформата MQB е същата, но списъкът с новите и интересни технологии изненадва приятно. Освен това някои опции се считат за прерогатив на автомобилите от по-висок клас, съобщава сайтът Auto.cz, който изброява 8-те неочаквани неща в новата Skoda Octavia.

Снимки: Skoda

Още снимки на модела - във галерията долу

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    А тази Октавия е на старата платформа на Голф, MQB. На същата е и старата Октавия. Това е фейслифт. Октавия = Голф 7 комби, но по-ушмулена. Прочети АБ какво пишат от теста- по-лоша шумоизолация, по-евтин салон и по-твърда и трополеща возия. Пишат, да не се оплакваме от скърцащия интериор. Това е шкода Новият Голф 8 е на нова платформа.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе гледам си БюЖета , уж добър като за у нас, пък и за остъргано ново Ситигоу без ел.стъкла не стигат :( Ще минавам на премиум от нЕкой аутохаус
  • #8
    до №4 ( преди 4 години )
    Селски, първо се осведоми къде стои Сюпърб, преди да го сравняваш с Е-класата. Миришат им краката на Шкода. Сюпърб е в класа на С-класата, А4 и 3-та серия.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Подгряване на волана,...!!!! ЛЕ ЛЕ, ТОВА ИЗБИ РИБАТА! Явно е новост за Шкода.
  • #6
    до №5 ( преди 4 години )
    Прав си. Безобразно кожодерство за третокласна марка.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Много ги разбирате това "бюджетните" неща....... Значи нов KODIAQ RS с базова цена 92 к в магазина е бюджетна кола от бюджетна марка..............? Или Superb за 70-80 к? За огромната част от населението това са си "свръхбюджетни" и никога постижими автомобили като нови.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Материалите в Супърб са по-добри от тези в Е класа. А6 е със значително по-качествен интериор, а цената е същата като Е класа. Цената невинаги е определяща за качеството на материалите.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    От второ качество материали, няма как да направиш първо качество кола, колкото и каквито и екстри да и слагаш. За парите си може да е добре колата, но това си остава една бюджетна марка, а щом е бюджетна, значи материалите няма как да бъдат първокласни. От там следва, че или си я вземаш по-ниско оборудвана и знаеш, че имаш компромис или си вземаш нещо без компромиси и него го надграждаш. Не виждам каква е идеята на матричните фарове, ел.прибиращ се теглич, масаж на седалките при такъв тип коли.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Масаж, проветрение, хедъп, матрични фарове, ел. теглич, дигитално табле, най-висок клас нави - всичките тези неща не са серия дори и при 7ма серия. Така че, да, може да стане много пари, но като искаш екстри от горния клас, трябва да си готов да заплатиш за тях, иначе си я взимаш с най-необходимото и ще си остане около 40к лв.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Интересни екстри, но на каква ли цена? Колко ли ще струва една добре оборудвана Октавия? Имам усещането, че ако доплатиш малко и ще можеш да се качиш на по-висок клас кола, а не в бюджетна, каквато е Шкода в която съответните "екстри" ще са стандартно оборудване. Иначе евала, че се предлагат тези екстри и ги има и всеки може да си ги поръча, ако желае при покупка.Политиката им според мен е правилна, но като цяло за концерна едва ли,защото клиентите на ФВ и Ауди могат да предпочетат оборудвана Шк
fallback
Последни