fallback

BMW показа най-свирепото си спортно купе

Удоволствието да притежаваш M2 CS излиза 95 000 евро

Компанията BMW разкри най-впечатляващото и най-свирепо спортно купе в гамата си - M2 CS. То замества M2 Competition като флагман на семейството, а от спортното подразделение на баварския производител го определят като "състезателна кола с официални регистрационни номера", което означава, че тя ще може да се кара и по обществени пътища.

Като мощност новият модел действително може да се сравнява със спортните коли от по-висок клас, тъй като превъзхожда останалите автомобили от семейството M2. Под капака на BMW M2 CS е поставен същия 3,0-литров турбомотор S55, на който разчита и версията M2 Competition, но той е съществено доработен. Двигателят развива 450 к.с. (с 40 повече), като има специална система за смазване, която му помага да издържи огромни натоварвания.

Моторът може да се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или с "робот" със 7 предавки. В първия случай купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди, а във втория - за 4 секунди. Така то се оказва с 0,2 секунди по-бързо от BMW M2 Competition. Максималната скорост с допълнителен пакет е 280 км/ч, а разходът на гориво е 9,4 - 10,4 л/100 км в зависимост от трансмисията.

В стандартното оборудване на M2 CS влизат адаптивно окачвае с 3 режима на работа на амортисьорите, електронно управление на диференциала и огромни спирачни дискове (400-милиметрови на предната ос и 380-милиметрови на задната. Джантите са 19-цолови с нископрофилни гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. 

Каросерията на BMW M2 във версията CS е по-твърда и по-лека. Това е постигнато с добавянето на допълнителни силови елементи, както и замяната на някои от стандартните детайли с карбонови. От този материал са предният сплитер, капакът, покривът, спойлерът на багажника и задният дифузьор. Изпускателната система е получила особено звучене, което може да се променя от водача.

Много карбон има и в интериора на спортната кола, като това не е само декорация, тъй като някои елементи са от този материал. Използвани са още кожа merino и алкантара. Спортният волан също е от карбон и кожа, а черешката на тортата е ексклузивният цвят на каросерията Misano Blue.

Още снимки - вижте в галерията.

Всичко това никак не е евтино - в Германияэ BMW M2 CS струва точно 95 000 евро, което е с 33 000 евро повече от стандартното M2 Competition. За същата сума може да се купи далеч по-функционалното BMW M550i. Високата цена се дължи на факта, че купето ще излезе в ограничен тираж, най-вероятно от само 1000 бройки.

Снимки: BMW

fallback
  • #6
    MMM ( преди 4 години )
    До #1. Ти колко си глупав, не е истина....
  • #5
    Потребител ( преди 4 години )
    ...и това ми било свирепо.........вижте това,тогава.........забавлението за селяни,изглежда като малолитражка!:)
  • #4
    Демек ... ( преди 4 години )
    последната пуберитетска радост - задно и на ръчна!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    значи за тая въшка никой не се оплаква че искат 100 000 евра, ама за теслите всички реват че били скъпи. лицемерна история.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Прочетох няколко предварителни отзива от поведението на това купе , според поканените да го тестват поведението му е екстремно .
  • #1
    Малейййъъ ( преди 4 години )
    И идва Алфа Джулия модел 2016г и го навира това свирепо купе на кучето в ауспуха! Три години минаха ей и още не могат немците да извадят нещо равностойно с 6 цилиндъра!
fallback
Последни