fallback

Audi quattro или BMW xDrive - спорът продължава!

Група ентусиасти реши отново да провери коя система за двойно предаване е по-добра

Сигурно трудно може да бъде намерен някой, който да не е слушал за системите за двойно предаване Audi Quattro и BMW xDrive. Безброй клипове в интернет се опитват да дадат отговор на въпроса коя от двете системи е по-добра, но, честно казано, нито една не е напълно обективна. Видеото по-долу може би ще сложи край на тези спорове.

Момчетата от YouTube-канала Tire Reviews решават да сложат еднакви гуми на BMW 3-Series и Audi A4, оборудвани с двойно предаване. След това те сравняват поведението на автомобилите на сняг и лед. Конкуренция на двата германски седана прави британския Jaguar XE, също оборудван с двойно предаване.

Важно е да се отбележи, че гумите, използвани за BMW и Audi, имат еднакъв размер, докато тези за Jaguar са с малко по-различен. Трите автомобила имат относително еднакво съотношение на мощността към теглото и са с автоматични предавателни кутии. Освен това BMW е с най-нисък въртящ момент от трите изпробвани седана.

Първото изпитание е свързано с измерване на сцеплението на снега. Второто трябва да покаже коя система позволява по-добро управление на замръзнало езеро. След това идва снежно изкачване и накрая – трасе за движение по заснежен път.

Вижте още във видеото на Tire Reviews:

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 5 години )
    Pfff - батко, една смислена дума не каза... Дори бегло не познаваш Subaru, но си адски компетентен. На този етап нямат двигател под 150 коня. На кои са махнали турбото? На WRX, STI, на XT? Естествено имат двигатели и без турбо, за хората които предпочитат атмносферни двигатели, колкото и да ти е трудно да го проумееш, много хора не искат бегачка, а надежност. Колко са изостанали Subaru, след като са едни от първенците по активна и пасивна безопасност? Бих искал да видя Subaru в този тест.
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    Васо ти си гледал някякви сравнения между ФВ и Ауди,иначе да ми говориш за истински оффроуд и модели на ВАГ е,като черно и бяло или "+" и "-" на магнита не си подхождат ама никак.
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    Интересното е че, не вдяваш ама грам, но пък пишеш....
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Интересното е че, това Ауди вече не е с Торсен диференциал а с по-простия Халдекс.
  • #13
    васо ( преди 5 години )
    Ауди куатро е безспорния номер 1, това е ясно, а пък за спора по долу, се сещам за един колега, дето като почнем да говрим за коли, той все намесваше своя москвич.Който иска, в тубата е пълно с руски клипове за офроуд през зимата, там почти винаги фолксваген и ауди са мноого напред.Ама много.Гледайте истински офроуд из гората.А субару, откакто попаднаха в тойота,приключиха.А всъщност те нищо не са измислили.Както повечето японски имитации.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    аграр вагенски за пореден път доказа че от коли не разбираш
  • #11
    Pfff ( преди 5 години )
    Момчета говорим за съвременни коли не за 20год технологии. Субару са толкова напреднали, че заради wlpt премахнаха всичките си турбо двигатели и най-доброто което предлагат е 150кс с ускорение до 100км/ч за 11 сек и това 2019 год. По спряла марка няма на пазара. Те затова се отдадоха на Тойота. Няма как да си вярват че със стари лаври ще продължат напред.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    като стана въпрос за дървару би трябвало и някоя виетнамка да сложим в теста и така да си ги мерят
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    ВАГ-онеткe, понеже си голям разбирачч и гледаш само клипчета, би ли обяснил как дърпането с въже доказва по-добрите офроуд възможности на даден автомобил?
  • #8
    Кимоното ( преди 5 години )
    Какво Дървару ви гони. Отдавна не сред добрите
fallback
Последни