fallback

Porsche Taycan срещу Tesla Model S - спорът продължава

Двата електромобила премериха сили в няколко дисциплини (ВИДЕО)

Сравненията между двата електромобила Porsche Taycan и Tesla Model S продължават да са основната тема в много автомобилни медии. Поредното от тях се появи в сайта Car Benchmarks, като колите се надпреварваха в ускорение от място до достигане на 250 км/ч.

В случая са противопоставени версиите Porsche Taycan Turbo S и Tesla Model S P100D, които имат по два електромотора. При германския седан обаче има двустепенен редуктор, който се задейства при скорост 80-90 км/ч и позволява на електромобила линейно ускорение до максималната скорост от 260 км/ч. При Tesla редукторът е едностепенен и това оказва влияние върху изхода от този двубой.

Версията Turbo S на Taycan разчита на батерия с капацитет 93,4 кВт/ч, като сумарната мощност на двата електромотора е 761 к.с. и 150 Нм въртящ момент. По паспорт седанът вдига 100 км/ч от място за 2,8 секунди. Мощността на Tesla Model S P100D е 773 к.с. и 967 Нм. Лифтбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди.

Двата електромобила премериха сили и на 1/4-миля, а също така и при имитация на заобикаляне на препятствие, което се появява на пътя и последвало завръщане в лентата на движение.

Любопитното е и че тук Taycan се справя по-добре от своя конкурент, като изпълнява упражнението успешно при скорост от 97 км/ч, докато Tesla не успява да се прибере в лентата си при 90 км/ч.

Видео: Car Benchmarks

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Баси улавите ора - казаш му че пистата е мокра оно рупа ли рупа за 2.3с.Те продажбите ще си покажат, както стана с е-трона, и-пейса, eqc и другите ЕУ *итни.Много биеха Тесла-та ама само в техните медии, на живо не могат да отлепят.
  • #9
    до 8 ( преди 5 години )
    Тогава постигна 7 мин и 23 сек засечено ръчно от човек на немското АутоМоторСпорт има и статия а Тесла бяха писали че са постигнали 7 и 25 време и се връщат другия месец след допълнителни подобрения и се целят в значително по-добро от това време като вече от няколко дни се върнаха на Нюрбургринг с някои промени в дизайна би трябвало да направят официално време и смятат да произвеждат този вариант от лятото на 2020та ест тук няма статия за това
  • #8
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Незнам ама Тайкана си ги плесна от 0-260 без ама каквато и да е загуба в динамиката а Краварчето аха 200 аха 210 и около 220 почва тихичко да сгъва сергията и да се предава хаххаха ..Те толкова беше предимството на Тесла до първия сравнителен тест и чао
  • #7
    ВАГ ( преди 5 години )
    Мдааа както винаги на лъжата краката са къси..Гръмко обявените и обещавани 2,3с на Лудакрис се оказват един балон от лъжи достижими единствено при 1000 изпълнени други условия.Специална драг писта,специално драг покритие,подходяща температура на въздуха,температура на настилката,безветрие,лек пилот,пълна на 100%батерия,високосна година и тн и тн...Тези 2.3с който в реална обстановка са си 2,8 сек и хоп тук идва изненадата Порше при обещавани 2.8с се оказва като всеки Порш по бърз и ето 2,66с
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    абе вие сте ненормални всичките - не виждате ли че това е на МОКРА писта!?!?на суха Тесла-та го отвява като за световно тоя тайкан. До вчера плюхте колите на ток сега вече почнахте да се превъзнасяте как сте щели да си купите?!? поршето вместо тесла-та хаха!
  • #5
    Вариатор ( преди 5 години )
    Ко се оказа от клипа голям вой от Тесла 2.3с та 2.3с ама не дори на Лудакрис мод Теслата си е реално на 2,8+с а Порша си ги кове 2,66с а когато Теслата достигна 200км/ч Тайкана си беше на 240 а на пътя в реално време това е огромна ама ограмна разлика в ускорението.Като прибавим и управлението,качеството на материалите,и загубата на стойност в полза на Порше сега човек разбира защо е такава разликата в цената.Мина твоето време Тесла ти остаря и си личи
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Колите не тръгват наравно, не са читави нещата. Относно спестено време при дълъг път: тест на Motor Trend, публикация от 23.04: Model S с новия мотор от Model III: 365 мили (587км) от Fremont до L.A., изминати със скорост 105-112 км/ч при пуснат климатик. Остатъчен пробег при пристигане: 41 мили (66 км). Т.е. имаме кола на ток с реален пробег 600+ или продължението на страната при спазване на ограниченията.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Поршето е впечатляващо и ще са интересни сравненията с други суперколи след като не губи мощност до макс скорост но е напълно нормално при близо 2на цена (180$ К) да е по-добро от Теслата (100К) интересно би било сравнението с Тайкан 4S (110К) който вдига 100км/ч за 4сек но може би ще навакса разликата още до 200 и в управлението е ясно че е по-добро
  • #2
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Естественно ще избера по бързия автомобил тоест Поршето което на хартия уж по бавно а на пътя един до друг се оказва равно до 100 с Теслата а от 100-200 там Поршето е вече друга лига.Поршето по видяното от клипа е друга лига и при 20 поредни лаунча без да губи перформанс докато на 4 Тесла ,Поршето е друга лига и при оправлението до него Тесла е като умрял хипопотам.А за качеството на сглобка и материали и 10те таблета там всеки знае отново Порше..Остаря Тесла няма как факт ..
  • #1
    RD ( преди 5 години )
    Естествено, че ще избера автомобила, който ускорява с 0,3 сек. по-бързо до 100. Това е изключително важно и се използва ежедневно. А и спестява много време при дълъг път...
fallback
Последни