fallback

Renault загря за автосалона с 4 премиери в София

Новите Clio и Captur се показаха и пред българска публика

Четири нови модела на Renault, включително бестселърите Clio и Captur, получиха българската си премиера на 9 октомври, два дни преди откриването на автомобилния салон в София.

Петата генерация на Clio идва да наследи най-продавания автомобил в европейския В-сегмент в последните няколко години. Новата кола залага на значително подобрен интериор, повече вътрешно пространство и нови технологии, докато промените във външния вид са по-умерени.

Renault обновява и най-малкия си кросоувър Captur, който е вторият най-продаван модел на марката в Европа и ключов за българския пазар. Новата генерация на Captur, която ползва същата платформа като Clio, предлага повече възможности за персонализация.

Освен двата си най-важни модела, компанията показа пред българска публика и обновеното електрическо Renault Zoe, както и най-спортната модификация на Megane - R.S. Trophy.

Още снимки от събитието вижте в галерията:

 

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Изгледай го и ела пак да ми сравняваш Дъстър с Витараyoutube.com/watch?v=KIj4HhOSphIщом искаш! Просто няма база за сравнение. Това е реален тест за проходимост и качества на системата 4х4, а не някакви пясъци и простотии за които говориш. С дъстъра на сняг и на лед ще успееш да закъсаш дори. И цената е такава, каквато е. За толкова съм я взел моята миналата година. Не е от България, а от чужбина. Снимки искаш ли?
  • #13
    . ( преди 5 години )
    Много са готини. Ако имах възможност бих си купил новичко, но уви.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Иначе по темата Каптюр се очаква да наследи и подобри продажбите на своят предшественик,който се продаваше много добре. За новото Клио също се очаква да продължи възхода в продажбите на следявайки предният модел,а за РС модела е просто галене на окото за новият шампион на Ринга и Спа при хот-хеч-овете. Електриката от Зое ще дойде с новата високо производителна батерия с пробег към 400 км.,което вече е добро постижение за реални 300+ км в ежедневието.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    И още да вметна ,с клирънс 185 мм интересно какъв офроуд си мислиш че може,направи си труда и виж сравнението между Сузуки Витара твоя модел и Дачия Дъстър да видиш как Сузукито в пясъка стои безпомощно,а Дачията пердаши около него все едно е на асфалт,и всичко това заради ниският просвет. Всичко под 200мм. е за града не за извън пътя.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    До този със Сузукито Витара най-високото ниво на оборудване. Хубаво е,че си хвалиш коня всеки е така,но по-малко лъжи. за 42х.лв. може да си вземеш по-ниското ниво и то от 17.10 до 20.10 това са промоцийте за автосалона,а иначе твоята модификация с промоцията ще струва 49 х.лв,а без отстъпката е 55 + х.лв. Прави сверка с ценовата листа на официалният вносител.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    И да не забравя, Витарата ми е доста икономична. Разхода ми е средно в порядъка 6,5-7/100. За такава кола е просто невероятен. Моята е автоматик с двоен съединител. Супер е трансмисията. Изобщо не усещаш смяната на предавките. На волана има пера и можеш, ако искаш ръчно да ги сменяш скоростите, но просто няма смисъл. Цъкаш на спортен режим и газ тя сама си ги сменя точно както трябва и когато трябва без забавяния, придърпвания и други простотии.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Моята е най-високото оборудване с всички възможни екстри ниво GLX SR . Огромен панорамен шибидах по дължината на целия таван, ЛЕД светлини на всичко което свети, адаптивен круиз контрол, кожен салон, навигация и мултимедийна система на Пайнер, 17-ки джанти, 4х4, като можеш да заключваш двата дефиринциала 50/50 и става наистина много проходима машина и още много др.неща има но ще си ги видиш в сайта ако искаш. За 42 000 лв няма такава кола с такива характеристики и такова оборудване.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    #5 Качи се и ще видиш как, но преди това не се прави на умен, защото изглеждаш на противоположното. Техническите характеристики сам ли ще си ги видиш или да ти ги казвам? Макс.скорост 200 км/ч. Аз съм вдигал 210 по километраж. Ускорение под 10 сек до 100, а теглото на автомобила е около 1200 кг в зависимост от оборудването. Така, че не си мисли, че 140 к.с.са малко. Мотора е с турбина и директно впръскване. Няма турбо дупки, няма нищо. Върви доста прилично и колата е доста забавна за каране.
  • #6
    рено БъГъ ( преди 5 години )
    Ама така ко ше се изказвате нема да получите нито рено нито дачия! Ама хаа!!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    тц тц цт 1.4 на жипка на 4#4 това ще потегли ли а как ли ще изпреварва а ако има изкачване
fallback
Последни