fallback

Renault планира по-голям конкурент на Tesla и VW

Електрическият модел ще бъде на достъпна за европейците цена, казва шеф на французите

Renault бърза да влезе в крак с конкурентите си, за да се възползва от нарастващото търсене на електрически автомобили в Европа със създаването на нови модели - вероятно с помощта на Nissan. Френският производител обмисля нов изцяло електромобил, по-голям от Zoe, който да се конкурира с такива модели като Tesla Model 3 и ID.3 на Volkswagen.

Автомобилът може да бъде произведен върху обща платформа с Nissan и третия партньор в съюза - Mitsubishi Motors, посочва шефът на EV по продажбите и маркетинга на френската марка Еманюел Бувие, цитиран от Automotive News Europe.

"Работим върху разработването на моделната гама така, че да покрием всички сегменти с електрически автомобили", казва Бувие и добавя, че новият модел може да бъде разработен и върху някой от съществуващите. "Рано е да се твърди, че ще се конкурираме с Tesla, но планираме да покрием по-голям дял от пазара", добавя той.

Автомобилните производители бързо разширяват гамата на електрическите си модели, за да бъдат в крак с по-строгите стандарти за вредни емисии в световен мащаб. Докато продажбите растат, изцяло електрическите превозни средства остават нишов продукт, защото купувачите са отблъснати от малкия им пробег, високата цена и липсата на добра инфраструктура за зареждане.

Това вероятно ще се промени съвсем скоро, тъй като на пазара вече се появиха няколко нови модела на достъпни цени, сред които Peugeot 208 и Volkswagen ID.3, като двата се продават на дребно за около 30 000 евро.

Renault, който от догодина ще предлага новата версия на Zoe с увеличен пробег, също работи върху по-достъпно превозно средство, казва Бувиер. Евтиният K-ZE, създаден за китайския пазар и отчасти базиран на индийския модел Kwid, в крайна сметка може да бъде използван за създаването на изцяло електрическо превозно средство, което да бъде достъпно за Европа, посочва той.

Търсенето на новото Zoe, чиято цена ще бъде 24 000 евро, се очаква да бъде силно, казва още Бувиер, а като цяло Renault планира да има 8 електрически модела в гамата си до 2022 г. В предишните планове на съюза от 2017 г. се споменаваше за 12 такива автомобила до 2022 г., общо за Renault , Nissan и Mitsubishi.

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    ФВ също не бих взел никога по простата причина, че и те са същите мошеници и полудържавна фирма, която си прави каквото иска. На последните съм им сърбал попарата с няколко автомобила. И до съд се стигна дори, когато не искаха да си покрият щетите от некадърно направената кола, която беше в гаранция. Труда за ремонта без пари, обаче си плащам материалите. а материалите 3 пъти по-скъпи от същите на пазара искаха да ми ги пробутат и да направят пачката. Не им се получи, но при други явно минава.
  • #7
    един там ( преди 5 години )
    Бях си харесал преди време Зое. Оказа се обаче, че не мога да купя целият автомобил. Продават ми го БЕЗ БАТЕРИЯ! Нямам опция да я закупя, а тя ми се дава под наем от 80 евро на месец и пробег до 7500 км на година. Викам ще си взема Рено Туизи. Не ме устройва напълно, но ми трябваше електричка. Същата история с батерията. Само под наем. Извинявайте Рено, но вие ме изгубихте, като клиент с тази политика. Никога не бих си взел Рено от тогава. Действието е в Германия. ФВ също не бих взел никога.
  • #6
    112 ( преди 5 години )
    Каква класа на VW при електричките ... те току що си пуснаха отрочето. Като им знам колите с двг очаквам и това да е пълно с проблеми.
  • #5
    разбира се ... ( преди 5 години )
    увредените от "качеството" на рено продължават с фантазии на тема къде бил VW а къде ...хм, рено! ;-)
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Зои за 24К евро ама друг път толкова ще е с наем на батерията иначе е над 30К евро
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Как принизиха Тесла-та на нивото на ВАГ-а, малии. Иначе ясно е, че Zoe вече не може да се конглокира с нищо, а Реномитсусан мисли само.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    A каква е класата на VW? Според мен, а и не само е доста ниска. Летвата е много, много ниска. От Рено трябва да паднат доста под нивото си, за да се конкУрират с класата на VW.
  • #1
    RD ( преди 5 години )
    Конглокент на Тесла разбирам, ама на VW? Електричките на Рено не са от класата на VW.
fallback
Последни