Южноафриканското издание Car сравни динамиката на две купета със задно предаване, оборудвани с редови 6-цилиндрови мотори на BMW. Това са новата Toyota Supra GR и топ-версията на BMW M2 - Competition. Автомобилите се надпреварваха на ускорение от място до 100 и 200 км/ч, както и за време за изминаване на 400 и 800 метра.
Под капака на BMW M2 Competition е поставен двигател S55 туин-турбо с мощност 410 к.с. и въртящ момент от 550 Нм. Силовият агрегат се съчетава със 7-степенна преселективна роботизирана скоростна кутия M-DCT, което осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди.
По паспортни данни, съперникът Toyota Supra е по-бавен. Турбомоторът BMW B58 осигурява 340 к.с. и 500 Нм въртящ момент, като обявеното време за ускорение от 0 до 100 км/ч е 4,3 секунди. Скоростната кутия е класически 8-степенен "автомат". Предимството на Supra е в по-ниското (с 50 кг.) тегло, но дали това има ефект?
Според последните информации, намеренията на BMW M са скоро да оборудва японското купе с още по-мощен двигател. Той отново ще бъде редови с 6 цилиндъра, но мощността му ще надхвърли 500 к.с.
Снимка и видео: Car Magazine