fallback

Как еволюира интериорът на Toyota Corolla

Поглед от шофьорското място върху промените през годините (ГАЛЕРИЯ)

Toyota Corolla. В зависимост от това с кого разговаряте, това е или скучен компактен хечбек, или легендарен японски автомобил за дрифт, или надеждна кола, която обслужва всички части на света. Независимо от мнението, факт е, че моделът наистина е навсякъде. От дебюта на Corolla през 1966 година до сега са продадени над 44 млн. бройки и тя е сред бестселърите в света от десетилетия насам.

Каква е причината за този успех? Най-вече заради нейната гъвкавост и надеждност. Corolla винаги е била малка кола, но в зависимост от това къде живеете, тя също е малко комби, кола с предно задвижване, която да натоварите с покупките от супермаркета, спортен хечбек със задно задвижване и рали боец със задвижване на четирите колела.

Моделът се е развил значително в своята 53-годишна история, за да угоди на всички пазари, като различните поколения Corolla често съществуват едновременно, както става ясно и от галерията. Всъщност, трите най-нови поколения са налични и днес. А сайтът Budget Direct ни показва как е еволюирал през годините салона на този легендарен модел, погледнат от шофьорското място.

Снимки: Budget Direct

fallback
  • #15
    Еволюционер ( преди 4 години )
    Различните поколения корола са напълно различни автомобили.
  • #14
    Петър ( преди 4 години )
    Тоя дето е рисувал да вземе да прави нещо друго по-добре.....
  • #13
    Кимоното ( преди 4 години )
    Трагедия. Едни юзди да бяха сложили по хубаво щеше да е. Единствените по големи нещастници от японците са тези льохмани които им купуват недоразуменията
  • #12
    Дифорс Валватиков ( преди 4 години )
    Авторите...Тенденциозно ли грешите годината на излизане на дадения модел с минимум 6 год?
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    За Ауриса няма какво да спорим - всички вътре са надрани от нокти по "качествените" пластмаси на вратите.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Също така всички поколения Корола са с по-качествени пластмаси и тапицерии от Голф,а също и от БМВ 3 серия. БМВ са известни с пластмасовите си интериори. Може да поспорим единствено за Аурис 2007-***,който може малко да отсъпва на Голф 6, но пък Аурис изглежда много по-модерно от скуката Голф.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Корола винаги се е отличавала с това,че е най-здрава и с много износоустойчив интериор. Точно германските коли им се разкърцват седалките, изтъркват им се копчета, дръжки на врати, особено фолксваген-ауди/ауди уж премиум, но с пластмаси от фолксваген и шкода!/, шалтерите, забележете германците още слагат ШАЛТЕРИ за фаровете!!! и те им се изтъркват пластмасите. Така че айде по-разумно да пише първия коментирал с двете мнения.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Второ Королата 1.3 харчи 8/100 градско кола на 30 години, при това доста дърпа, на път за морето преди като ходех с нея 5,3/100 като я карам между 110-130 км/ч. най-вече, но и със 140км/ч.,а и от време на време със 150-160 км./ч.. Повярвай ми превъзходна кола. Много нови коли могат само да й завиджат за поведение на пътя, стабилност на магистралата, в завои, пъргавост на мотора. Новите са високи табуретки с висок център на тежестта и са доста тежки- това ги прави по неприятни за каране по завои
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    "Ако искаш нещо надеждно да те закара от т.А до т.Б си вземи Корола. Ако искаш обаче да се наслаждаваш на шофирането, търси друго !" Това може да го каже само човек,който не е карал Корола. Имам две Короли и едната е 1987-*** година 1.3 12 клапана, лека, пъргава, добре седи в завоите, прави 180км/ч. на магистралата. Спокойно мога да ти кажа ,че колата винаги ме кара да я карам с усмивка- първо защото се кара много леко и върви без усилие, моторът не се напряга като новите тежки коли.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Абе то и на дядо ми каручката не се разваляше и го превозваще от точка А до т.Б. Понякога и в автомомен режим (магалето само се прибираше). Ама не ме кефеше.
fallback
Последни