fallback

Nissan се подигра на салона във Франкфурт

Опитът на японците да игнорират събитието имаше обратен ефект (ВИДЕО)

Компанията Nissan пропусна автосалона във Франкфурт, въпреки че беше готова с премиерата на знаков модел. Японците решиха, че е по-логично да обърнат повече внимание на новото поколение на Juke, като организират едновременното му представяне в 5 европейски столици.

Европейският офис на Nissan реши да си направи майтап със знаковото събитие на автомобилната индустрия и организира представяне на Juke във френската местност Курпиняк, където има малък път с името Francfort (тази дума звучи точно като Франкфурт). Мероприятието беше организирано по всички правила - рекламна кампания, голяма сцена и покани към много хора.

Самата сцена беше поставена насред голо поле, а премиерата премина под мотото "Нашият автомобил е толкова специален, че заслужава собствено щоу"- Организаторите очакваха поне 150 гости, като им бяха подготвили специална програма и подаръци за това, че са отделили от времето си, за да дойдат и да видят наживо автомобила.

Като цяло обаче, опитът на екипа на Nissan за нещо различно не даде очакваните резултати. Шоуто беше уважено от само 23 човека, става ясно от официалната страница на мероприятието във Facebook.

Трябва да се отбележи, че Nissan съвсем не е единствената компания, която пропуска салона във Франкфурт тази година. Нейният пример бе последван от Aston Martin, Cadillac, Chevrolet, Infiniti, Mazda, Citroen, Peugeot, Toyota и Volvo.

Снимки и видео: Nissan

fallback
  • #10
    Соичиро ( преди 4 години )
    Брей колко смехурковци....Ходите не остаряват - стават по-бързи! .....поздрави на Ханс с бежанците!
  • #9
    От #6 ( преди 4 години )
    До #7 . Някой по-долу те нарече bot. И наистина, пишеш толкова странно и необосновано, че започвам да си мисля, че наистина си такъв и затова, не искам да коментирам повече.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    "Истинска марка означава да предоставя качество и добро потребителско изживяване на добра цена"Точно Мазда е тази марка, за парите си получаваш много. Но нека чуем твоя фаворит? Но нека се опитам да позная, марката предлага оборудване highline в което няма нищо и почваш да поръчваш екстра след екстра докато цената стане бомбастична за харчеща масло кола от ден първи.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Точно това и е проблемът на тази марка, и ни най-малко не греша. Истинска марка означава да предоставя качество и добро потребителско изживяване на добра цена. Мазда е в дъното на класациите по тези показатели. Другите марки се обединяват, защото няма как да предоставят тези неща при съвременните законови изисквания на нормална цена. Японците, обаче, са доста твърдоглави и за да се вместят в цената, направиха толкова компромиси по моделите си, които са недопустими в 21 в.
  • #6
    До #3 ( преди 4 години )
    Всъщност дори нямаш и малка представа, колко много грешиш. Точно Мазда, остана най-истинската марка от всички, с най-малка външна намеса за каквото и да било. За едни е хубава, за други лоша, така е със всички марки, но истинска остана само тя. Ти на кое викаш истинско ? На Шкода и на Сеат, или на Рено, Нисан и Митсубиши или на Мерцедес А клас с двигател на Рено, или Тойота Супра дето е БМВ и примери колкото искаш ....
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Goliama gre6ka ot Nissan
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Кой са истинските марки бе бот, Citroen и Peugeot ли? :Д
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Infiniti и Mazda къде ги броят заедно с истинските марки?
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    По-глупава интерпретация на отказа от даден производител да участва на даден Автосалон не бях чувал. Участието на подобни салони е огромен разход и автопроизводителите си правят сметка дали разхода ще постигне желаният ефект в зависимост от таргета клиенти, които се преследва.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    пънкарска работа
fallback
Последни