fallback

Mercedes-Benz показа хибридните GLC и GLE

Двата кросоувъра получиха технологията EQ Power

Компанията Mercedes-Benz представи новите кросуовъри GLC и GLE, които могат да се зареждат от електропреносната мрежа или от специална станция, благодарение на технологията EQ Power. Премиерата на двата автомобила ще се състои по време на автосалона във Франкфурт тази седмица.

Mercedes-Benz GLC 350e 4Matic (на снимката горе) е първият средноразмерен кросоувър на германската марка със задвижване EQ Power. Силовият агрегат се състои от 2,0-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 210 к.с. и 350 Нм, и литиево-йонна батерия с капацитет 13,5 кВт/ч. Тя захранва електромотор със 123 к.с. и 440 Нм. Съвкупната мощност на системата е 320 к.с. и 560 Нм, което позволява на автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди. Максималната скорост е ограничена на 230 км/ч.

Само на електричество GLC 350e 4Matic EQ Power може да измине до 34 км. От зарядна станция батерията се пълни само за 2 часа, а от стандартна електрическа мрежа - за 4 часа. Агрегатът получава допълнителна енергия по време на движение благодарение на вградената система за рекуперация на енергията.

На свой ред, хибридният Mercedes-Benz GLE 350e 4Matic (на снимката) разчита на агрегат EQ Power на базата на 2,0-литров дизелов двигател с 4 цилиндъра, акумулатора с капацитет 31,2 кВт/ч и електромотор, които сумарно развиват мощност от 320 к.с. и 700 Нм въртящ момент.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при този кросоувър отнема 6,8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 210 км/ч. На електрически режим версията GLE 350e с EQ Power изминава цели 106 км, което е близо 3 пъти повече от GLC.

Mercedes-Benz GLC 350e 4Matic излиза на пазара в Щатите догодина, докато GLE 350e 4Matic ще се предлага само в Европа, но все още не е ясно кога ще стартират продажбите му.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #8
    к. к. ( преди 4 години )
    Минус - батерията намалява багажника под 400 л.!
  • #7
    к. к. ( преди 4 години )
    Миналата седмица пристигна Е 300 де(дизел хибрид). 13.5 кВт битерия. 2 л. дизел. Градско само на ток в София - 40 км. Дизел по магистралата 140-150 км/ч - 5/100. Кормувам градско без емисии в пълна тишина. На магистралата и извън града - добрият стар дизел... Разходът не е важен. Емисиите са минимални, в града =0!
  • #6
    Оспял ( преди 4 години )
    Евалата туй е марка за елита - нас ние винаги избираме МЕРЦЕДЕС над другите сме ние над другите е марката
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    31 KWh e огромна батерия за хибрид. Някои чисти електромобили имат по толкова!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Пробега е объркан по WTLP на GLC е 39-43км което е близо 2но от преди а при GLE е 90-99км иначе е ясно че като свърши пробега действа като обикновен хибрид тоест примерно градско бензин харчи колкото дизел и извънградско няма разлика
  • #3
    до 1 ( преди 4 години )
    Никой не го интересува 5 или 10л. на 100км. харчи. Тези коли не са за сметкаджии.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Tova na parvata snimka e staroto GLE
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    А нещо за разхода на гориво? Няма ли да напишете да се посмеем? Много ми е важно да знам 1 или 2/100 ще е? Немските хибриди по толкова харчат, но на хартия. На тестовете (не на АБ или АМС) разхода им е като нехибридните версии. Хората го знаят и заради това никой не ги купува.
fallback
Последни