fallback

Кои са най-популярните автомобили в Европа

В Топ 5 по продажба има три немски компании

През първите седем месеца на тази година в Европа са продадени малко под 10 000 000 нови автомобила, което представлява спад от 2,5% в сравнение със същия период на 2018 г. А през юли европейците са закупили 1325 600 нови коли, като абсолютен лидер по продажби е Volkswagen.

Според проучването на JATO Dynamics, германският концерн VW е доставил близо 157 000 автомобила на клиентите. В същото време през юли миналата година автомобилният производител е продал с 6,6% повече бройки на европейския пазар.

Много по-добре, поне в процентно отношение, се справя американската компания Ford - тя е успяла да продаде през юли 84 000 бройки, което прави ръст от 7,3% спрямо същия месец на миналата година.

Челната тройка допълва Peugeot. През юли френската компания е реализирала 81 000 нови автомобила и също отбелязва положителна динамика в сравнение с юли 2018 г. - 5,2%.

В Топ 5 по продажби на европейския пазар през юли, според данните на JATO Dynamics, влизат други два немски производителя - Mercedes-Benz (75 787 бройки) и Opel (72 940).

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако е така, както си го мислиш, тази кола никога нямаше да мине Euro NCAP. И не забравяй, че коментираш най-продаваната кола в света от много години. Замисли се, тия 1млн. дето всяка година си купуват нови Corolla, защо го правят, защото е смотана кола сигурно.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Имаш ли представа, защо се огъва ?Да не би случайно да е направено нарочно, за да минимализира щетите при удар.Ако е твърдо какво ?Удара се пренася в купето, а за ударения пешеходец със сигурност няма да е добре да го удари Джетата. Относно таблотото, не ми казвай че не само на VW ами и на много друго по-скъпи коли не мърда и не скърца. Няма смисъл да говорим повече, смешно е да наричаш марка като Тойота - долнопробно качество, а пък че VW били на светлинни години пред Тойота е вече пълен смях.
  • #7
    До #6 ( преди 5 години )
    Не виждаш ли, че този е дилър на VW ? Какво очакваш да ти каже. Огъва някакви ламарини и говори глупости. Да напишеш за Тойота , че се разпадали и били долнопробно качество е меко казано глупаво и то за Корола - най-продаваната кола, с легендарна здравина. Не че съм фен на Тойота или на която и да е определна марка, но това е доста непремерено изказване. Ако имаш VW и ти се иска да е така, гледай клипчето и му се радвай, няма лошо щом те кара да се чувстваш добре.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Ам чи Туйотата от магазина напрао у вторични суровини я карам. От първа напрао на 5-та включвам, че съм еко докато отида до вторични.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако проблемът им беше само евтината пластмаса с мед да ги намажеш! Където да пипнеш и мирише на л***й-на! Евтино, грозно и никаква надеждност! Типично по ВАГенски!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    И какви пластмаси са вътре, направо е страшно...
  • #3
    Ами ( преди 5 години )
    Как няма да те бръснат, като им се пречкаш с жълтия си леген!
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами да могат да бръснат, да бръснат, бръснат, бръснат... завалията, който си го е купил! Лошото е, че не са бръснарски ножчета, а направо с брадвата те бръснат!
  • #1
    Хехе ( преди 5 години )
    На тия новите VW-та яко са им наточили бръснарските ножчета.
fallback
Последни