fallback

VW разкри още от първия си масов електромобил

С модела ID.3 компанията стартира нова ера в своята история

Компанията Volkswagen постепенно сваля камуфлажа на първия си масов електрически модел ID.3, с който трябва да започне нова ера в историята си. Премиерата на автомобила ще се състои по време на автосалона във Франкфурт на 10 септември.

"Електрическият ID.3 ще донесе на пазара новаторски дизайн, различни варианта на дължина на пробега, впечатляваща динамика и просторен салон", категорични са от Волфсбург. И допълват, че с този модел компанията ще стане "борец за спасяване на белите дробове на нашата планета".

Вече е известно, че само за първата седмица след старта на приемането на поръчки е продаде половината от планирания първоначален тираж на VW ID.3. От компанията смятат, че са намерили идеалния баланс между пробег и цена. Базовата версия ще се предлага с акумулатор с капацитет 45 кВт/ч, като ще изминава около 330 км и ще струва 30 000 евро.

Другите два варианта на батерии са с 58 и 77 кВт/ч, като пробегът съответно ще бъде 440 и 550 км. При всички версии мощността на електромотора ще е само една - 204 к.с., като производството на електромобила стартира веднага след премиерата във Франкфурт, а първите бройки ще бъдат доставени на собствениците им до средата на 2020 г.

Снимка: Volkswagen

 

fallback
  • #10
    до осмия анонимен ( преди 4 години )
    Нали човека тва ти обяснява бе - надуват продажбите а колите им никъде не можеш да ги видиш. Тесли има на всяка крачка а електрическите вагени дето уж повече продават никой никъде не ги е виждал.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Електрическата кола ако е направена качествено има доста предимства за градско каране защото въпреки първоначалната си висока цена в дългосрочен план излиза по евтино дизелова понеже може да изкара много години и милиони километри. Подмяната на батерията наистина е скъп разход но в най лошия случай се прави веднъж на 5-6 години и на практика все едно получаваш нов автомобил. Самия ел.мотор другите ел. компоненти нямат почти никакво износване и без проблем може да изкарат милиони километри.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    до тоя дето твърди, че живее в Германия. e-Golf е реализирал 1007 продажби (за първи път ел. автомобил минава 4-ри цифрен брой продажби) в Германия за юли 2019 и общо 3687 от началото на годината. Ако не си го видял или не живееш в Германия, а само спамиш с глупости (което е най-вероятното) или си в някое забутано място дето няма ток.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    В измамите е най-великата марка! Факт!
  • #6
    Ккк ( преди 4 години )
    Най великата марка
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Тея пак са намислили някаква схема. Фабриката за лъжите са намислили, как да излъжат за емисиите. Ще напомпят продажбите на електрички (на хартия естествено), за да могат да си намалят общите емисии и да не плащат глоби. Предполагам това ще е новата им мега лъжа. Те до сега нали имаха е-Гоуф, Е-Поло, е-Ъп и още знайни и незнайни Е-модели. Какви са им продажбите. Точно НИКАКВИ! Някой да е виждал на живо електрически Фолк с Ваген? Аз не съм! Живея в Германия и би трябвало да съм видял до сега!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Е как първият?! Нали до сега твърдяха, че правят много електрички и все изкарват убийци на Тесла, а виж ти какво се оказало. Даже форумното ВАГ-онче твърдеше, че продавали и имало. питах го къде и той излъга, че ги имало в шоурума. Почти всеки месец минавам оттам и до сега не съм видял да има. Питал съм да направя тест драйв и пак не може, защото нямало налични. Та толкова за електричките им. Сега това е поредното им изхвърляне.Първо няма от къде да вземат батерии,за да имат масово производство
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Да сложат и 100 киловатова батерия с пробег 700-800км.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Еми започна се. Щом такъв масов производител се захване с такова нещо, много бързо ще залее пазарите. След 5-6 години като втора ръка ще се напълнят и у нас
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Всичко от тук е ясно но е изненада че базовия ще е 200коня което вече е като GTD още по-добре щеше да е по-големите батерии да имат повече мощност за да е още по-конКурентен но сигурно и това ще стане но и така може да има сравними продажби с дизелите в сегмента
fallback
Последни