fallback

Всички модели на PSA покриха новите екостандарти

Изискванията влизат в сила в Европа от 1 септември

Всички пътнически автомобили на Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall са  покрили новия стандарт за вредни емисии, влизащ в сила от 1 септември 2019 г., съобщиха от алианса PSA. 80% от гамата вече отговаря и на следващия етап, който ще дойде догодина.

Двигателите на всички модели на групата вече са сертифицирани като отговарящи на новия стандарт EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC. Това е постигнато благодарение на използването на технологията за селективна каталитична редукция (SCR - Selective Catalytic Reduction) и на филтър за твърди частици при бензиновите двигатели  (GPF - Gasoline Particulate Filter).

"PSA Group беше един от малкото автомобилни производители, готови миналата година за първата стъпка от WLTP1 и способни да доставят цялата си гама на клиентите след 1 септември 2018 г. Една година по-късно PSA Group отново е в крак с графика и е извършила в срок одобрение на типа на всички модели пътнически автомобили. Нашите технологични решения за третиране на вредните емисии ни позволяват да предлагаме на клиентите си екологични и отговарящи на изискванията автомобили“, заяви Никола Морел, изпълнителен вицепрезидент на PSA.

През миналата година Европа въведе като задължителна новата методика за измерване на вредните емисии - т. нар. WLTP, която включва вече и допълнителни тестове в реални пътни условия - RDE (Real Driving Emissions.

Първият преходен период, одобрен от Еврокомисията, позволява на автомобилите да надхвърлят малко заложените в Euro 6 показатели, но не повече от 2.1 пъти за емисиите на азотни оксиди (NOx). Моделите на PSA Group вече покриват това. Нещо повече, 80% от пътническите автомобили на PSA Group вече отговарят на следващата стъпка от регламента, EURO 6d-ISC, която ще влезе в сила през януари 2020.

Задължителен става и тестът EVAP (EVAPorative emissions - Определяне на емисиите от изпаряване). Той измерва количеството въглеводороди, които се изпаряват от горивната система на автомобила за период от 48 часа. Това касае основно вентилацията на резервоара за гориво на бензиновите автомобили.

Друг тест е ISC (In Service Conformity –  Съответствие в експлоатация), който означава, че автомобилите, които са на възраст до 5 години и вече са в движение, трябва да продължават да отговарят на всички стандарти за емисиите.

Всички модели пътнически автомобили вече са преминали тези тестове и автомобилите са сертифицирани в съответствие с тях. Клиентите могат да поръчат вече всички модели на марките на PSA Group (Peugeot, Citroën, DS, Opel и Vauxhall), които отговарят на новите изисквания.

Снимка: PSA 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Е качи се на новите АМГ с по 4 цилиндъра.В-12 умре даже Ферари почнаха хибриди.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    тия гугудки ако ще Евро8 стандарт да стигнат - не бих се качил на спънат кон никога... а те са точно това.. еко меко - не вървеко...
  • #3
    дефакто ( преди 4 години )
    Е как няма да ги покрият със SCR, но без само VW успяваше, а другите ашлаци гледаха тапо, нали.
  • #2
    svsdv ( преди 4 години )
    Най големия им бензин е 1.6, как да не ги покрият
  • #1
    Факт! ( преди 4 години )
    И немците ги покриват.Едно чипче за мамене о готово па емисоите са ги вали у азо.
fallback
Последни