fallback

Кой е по-бърз: 911 Turbo S или Huracan Performante

Здрава драг битка с минимална разлика във времето (ВИДЕО)

В последно време Мат Уотсън и колегите му от YouTube канала carwow правят все по-интересни драг състезания между неочаквани съперници. В поредното им видео един срещу друг се изправят новото Porsche 911 Turbo S и Lamborghini Huracan Performante.

Немският спортен автомобил е оборудван с 3,8-литров шестцилиндров двигател с две турбини, който произвежда около 580 к.с. мощност и 750 Нм въртящ момент. Италианецът има приятен звук от атмосферния 5,2-литров V10, който развива 640 коня и 600 Нм. И двата автомобила са с задвижване на четирите колела, имат функция Launch Control и са оборудвани със 7-степенна автоматична трансмисия.

Lamborghini е по-лек от съперникът - италианецът тежи 1400 кг, докато Porsche - 1700 кг. Ще има ли Porsche 911 Turbo S предимство заради превъзходството си във въртящия момент или ще спечели по-лекият с 300 кг Lamborghini Huracan Performante?

fallback
  • #8
    даа ( преди 5 години )
    даа феручо меручо карам дръто ауди тди куп пари отиват по него искам новоо икономично мощноо пари ми дайте ако ще корейска да е нова си земвам и на марки и бързина малко повече не робувам ша оставя туй на шматоците да си се гонкат и да спорят кой по бръз я че си возим мръсни путлета до морето
  • #7
    Перформантье ( преди 5 години )
    *** перформантето.Ама то така или иначе Ламборгини след смъртта на Феручио освен да е марка подгласник на ФВ друго не става от нея.
  • #6
    Борис ( преди 5 години )
    И двете коли са страхотни по свой собствен начин! Поршето е може би единствената кола с която можеш да отидеш на пистата, да навъртиш 10-15 обиколки и после да минеш през магазина на път за вкъщи без да ти се наложи да сменяш нещо през това време... Ламборгини винаги са правили едни от най-въздействащите модели!
  • #5
    Цеко ( преди 5 години )
    не знам кой печели драга, само знам кой е конструиран правилно (с двигател между мостовете), кой няма турбини, кой не е масова костенурка, преправена да е спортен автомобил и кой има дизайн, направен в страна, разбираща от дизайн :Д с две думи - 911 на Надин :Д
  • #4
    Бай Оня ( преди 5 години )
    Не мисля че тще заради въртящия момент тук при тези мощности играе роля сцеплението.Ламбото доста превъртя на старта а Поршетата са известни с своите Лаунчове. Задните гуми натоварени от мотора монтиран дори леко зад задната ос придават егати сцеплението.Ламбото трябваше да направи един два старта да лачи температура в сликовете и тогава щеше да даде още по добър резултат
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Направо не е за вярване, автомобил с 300 кг по-лек и с 60 коня повече да изгуби на драг.Но явно по-големият въртящ момент(+150 Nm в полза на Поршето) достигнат при по-ниски обороти си казва думата.
  • #2
    ВАГ ( преди 5 години )
    Ваг какво да каже повече човек....
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Turbo S е непобедимо.
fallback
Последни